Wijs op Reis > Reis-voertuigen met 2+ aandrijving

Problemen met starten, lege accu??

(1/2) > >>

Ferd:
En niemand die je wilt helpen??

http://nl.youtube.com/watch?v=hylLAxLWwc4

Zet je tussenbak in 2-hoog, krik één van de achterwielen op zodat deze vrij is van de ondergrond. Plaats bij de andere wielen blokken of stenen voor de banden. Wind een sleeplint meerdere slagen strak om de band heen op zo een manier dat als je het sleeplint lostrekt het wiel in de rijrichting draait. Knoop het lint niet vast aan het wiel, je moet het echt er helemaal vanaf kunnen trekken.
Zet de auto in een van de hogere versnellingen, NIET in de sper (mocht je die hebben) en zet het contact aan. Pak nu het sleeplint vast en loop er hard mee weg. De motor zal aanslaan. Als de motor loopt de versnelling in zijn vrij zetten en de wagen laten zakken. Voor vertrek eerst even de accu laten bijladen want als de motor weer zou afslaan moet je de hele actie herhalen.

Chiocciola:
Leuk om alleen te doen,
en dan van de krik trekken. ;D

Dr_Bean:
grappig flimpje, theoretisch mogelijk.. allen volgens mij hoor ik net voor het starten een startermotor meedraaien  ;)

TravelmaniacsGert:

--- Citaat van: Dr_Bean op 07-01-2009, 19:55 ---grappig flimpje, theoretisch mogelijk.. allen volgens mij hoor ik net voor het starten een startermotor meedraaien  ;)

--- Einde van citaat ---

Bij een diesel lijkt me dat moeilijker  :-[

JW:

--- Citaat van: TravelmaniacsGert op 07-01-2009, 20:16 ---Bij een diesel lijkt me dat moeilijker  :-[

--- Einde van citaat ---

ja, of een automaat  :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie