Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Motortrailer  (gelezen 3295 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Motortrailer
« Reactie #15 Gepost op: 20-12-2018, 19:57 »
Wat ik me altijd afvraag bij zo'n "bouwpakket aanhanger", haal je dat ding nou altijd weer uitmekaar wanneer je er klaar mee bent.....
of hoeveel dagen van te voren zet je hem in-elkaar als je weet dat je as zaterdag vroeg weg moet.....


Hahaha, goeie vraag! Het kost me ongeveer 10 minuten om hem in elkaar te zetten en ietsjes minder om hem uit elkaar te halen maar...


Ik woon in het centrum van Amsterdam. Die motolug maakt alles wel veel hoog drempeliger. In elkaar of uit elkaar is 1 ding maar de boel moet ook nog door de voordeur naar achteren waar ik het stal. Kortom, ik ben al snel 25 minuten bezig om die motolug naar de straat te brengen en in elkaar te zetten etc.

Ik gebruik hem nu nog alleen voor de 701 als ik ergens een rit doe. Voor de trial heb ik zo'n trekhaak ding aangeschaft en dat is zooooo veel laagdrempeliger dan een motolug. Kortom, ik heb liever een gewone trailer maar helaas gaat dat niet door de voordeur.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Online member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Motortrailer
« Reactie #16 Gepost op: 20-12-2018, 20:38 »
Wat ik me altijd afvraag bij zo'n "bouwpakket aanhanger", haal je dat ding nou altijd weer uitmekaar wanneer je er klaar mee bent.....
of hoeveel dagen van te voren zet je hem in-elkaar als je weet dat je as zaterdag vroeg weg moet.....
Hij moet wel uit elkaar, want als ik plek had voor een gewone zou ik geen Motolug hebben. Uit elkaar gaat in 10 minuten, in elkaar in 20. Mijn motolug kan ik ook voor 2 motoren klaar maken, maar dan ben ik er een stuk langer mee bezig.

Maar zowel ‘s ochtends vroeg als ik wegga voor een ritje of ‘s avonds als ik terugkom heb ik er eigenlijk geen zin in.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: Motortrailer
« Reactie #17 Gepost op: 27-12-2018, 11:53 »
Heb inmiddels de Erde trailer gezin, het blijft allemaal wat ielig maar het weegt ook niets (60kg) en de motor die erop gaat ook niet (120kg).
Dat rechtop zetten is wel heel makkelijk, hij past net in de garage met de koppeling eraf, dus dat gaat het worden.