Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: [verkocht] KTM 620 LC4 Supermotard, met crosswielen erbij.  (gelezen 568 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Hoi, ik ben niet erg aktief hier, behalve als meelezer.
Als mijn verkoopadvertentie daarom niet gewenst is, snap ik dat best. Maar ik probeer het toch effe :-)

Mooie KTM 620 LC4 Supermotard, in prima staat, één keer trappen is lopen. Blok is goed en klinkt dus ook mooi.
Bouwjaar is 1999. Op kenteken staat 20 kW, maar hij heeft uiteraard wel het volle vermogen.
Nieuwe  Maxtreme performance uitlaatdemper voor een vol geluid.  Acceptabel  geluidsniveau bij 'gewoon gas', en lekker dikke klappen bij  vol gas.
De  stator van de SEM ontsteking is beter dan nieuw want door  motoplat.co.uk gereviseerd. Deze gaat dus niet meer stuk, terwijl de  originele wel stuk gaan.

Ideale fiets om lekker in de stad te  spelen, voor de enduroritjes  die weer in volle gang zijn kun je  eenvoudig de meegeleverde  terreinwielen eronder zetten.

Bel dus naar 06xxxxxxxx voor een afspraak. Als ik niet opneem, laat dan  altijd een voicemail met je naam en nummer achter zodat ik je terug kan  bellen.

Linkje naar de MP advertentie.

Prijs die ik in gedachten had is €2150





Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: KTM 620 LC4 Supermotard, met crosswielen erbij.
« Reactie #1 Gepost op: 30-11-2011, 07:24 »
Er is een nieuwe blije KTM rijder bij... Hij is verkocht, mag dus een slotje op deze post. Dankuwelzeerbeleefd.