Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Ik heb 'm bijna.... een factory replica  (gelezen 5995 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1948
Re: Ik heb 'm bijna.... een factory replica
« Reactie #45 Gepost op: 25-04-2005, 12:38 »
Ohhh, wat lekker! Sjeesus wat een vette motor. Petje af hoor, ziet er schitterend uit. Ik zie (en hoor) 'em graag een keer in actie. Jij moet toch ook de hele dag met een  ;D op je gezicht rondlopen of niet dan?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Ik heb 'm bijna.... een factory replica
« Reactie #46 Gepost op: 25-04-2005, 13:11 »
Oei, wat een beest. Heel  ;D ;D ;D Ben erg benieuwd hoe je'm vind rijden :P

Maarten
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Ik heb 'm bijna.... een factory replica
« Reactie #47 Gepost op: 25-04-2005, 13:26 »
Iedere keer als het zeil van de motor afgaat, een grote  ;D ;D ;D!!! Als je een jaar geleden had gezegd dat ik een replica in de tuin zou hebben, had ik je voor gek verklaard!
Ik heb net na het afhalen in februari een dagje in Almere gespeeld, en het vermogen is zeer indrukwekkend. Het motortje is perfect in balans, en is eigenlijk een allemansvriend. Volgens mij kan iedereen goed met zo'n ding uit de voeten, want het rijdt gewoon erg makkelijk. En met die zwarte velgen en nieuwe kleurtjes en stickers heb ik zeker 5 pk gewonnen, en zal die nog mooier lopen :P  Het vermogen is wel ff wennen, want meters maken doet 'ie ech wel! :D

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Ik heb 'm bijna.... een factory replica
« Reactie #48 Gepost op: 25-04-2005, 13:29 »
Nou weer sparen om benzine te kunnen kopen toch?  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Ik heb 'm bijna.... een factory replica
« Reactie #49 Gepost op: 25-04-2005, 13:42 »
Hou op schei uit... Gelukkig heb ik nog een paar jerrycannetjes in de schuur staan, voor als er zware tijden aanbreken ;)
Die weekjes Frankrijk helpen ook niet mee, om nog eens wat geld voor benzine over te houden....