Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nieuw speeltje HIP  (gelezen 3935 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Nieuw speeltje HIP
« Reactie #45 Gepost op: 22-10-2009, 10:03 »
veel plezier met de Suuz Hip :)
maak je zeer zeker een stap mee vooruit.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Nieuw speeltje HIP
« Reactie #46 Gepost op: 22-10-2009, 12:00 »
Gefeliciteerd Hip! Wat reed lekker hè, dat E-tje van mij... :D  Waar even motor wisselen tijdens de Hart van Brabantrit al niet goed voor is. 8)  Hij bevalt mij ook prima, wil deze winter er ook aardig wat OTR's mee gaan rijden. Ik houd er wel de standaard tank op, wil alleen nog betere handkappen want die ik nu heb helpen niks als ik val (koppelingshendel al verbogen).
 
 
Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1345
Re: Nieuw speeltje HIP
« Reactie #47 Gepost op: 22-10-2009, 16:44 »
Gefeliciteerd Hip! Wat reed lekker hè, dat E-tje van mij... :D  Waar even motor wisselen tijdens de Hart van Brabantrit al niet goed voor is. 8)  Hij bevalt mij ook prima, wil deze winter er ook aardig wat OTR's mee gaan rijden. Ik houd er wel de standaard tank op, wil alleen nog betere handkappen want die ik nu heb helpen niks als ik val (koppelingshendel al verbogen).
 
 
Gr Els

ja, kost weer alles zo Els, maar is voor een goed doel, voor mezelf  ;D

ik had het over een grotere tank en toen zij Ronald dat hij er nog eentje op zolder had liggen, kreeg ik uiteindelijk voor nop geruild voor de originele, beter mee als om verlegen, lekker voor een rallye en voor de OTR hoeft ie niet helemaal vol uiteraard

de aanwezige plastic kappen laat ik meteen vervangen door die met alu beugel, ik moet dat gedoe niet hebben
bij elke OTR staat wel een stand met dit soort accesoires, zet je ze d'r zo op voor je gaat rijden
voor kruip door sluip door zijn die flappies wel lekkerder, heb je minder last van tikken van een boom ed, maar krijg je wel zere pinken van

zien we jullie zondag in Ruurlo?
gr Hilbert

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 38
Re: Nieuw speeltje HIP
« Reactie #48 Gepost op: 22-10-2009, 18:30 »
Nee, helaas, allebei ziek op dit moment :'( . Bovendien wil Martijn geen risico meer nemen voor hij weg moet dinsdag.
Week daarop maar weer, dan in m'n uppie.
 
 
Gr Els

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1345
Re: Nieuw speeltje HIP
« Reactie #49 Gepost op: 22-10-2009, 21:55 »
Nee, helaas, allebei ziek op dit moment :'( . Bovendien wil Martijn geen risico meer nemen voor hij weg moet dinsdag.
Week daarop maar weer, dan in m'n uppie.
 
 
Gr Els

ok, is het al zo ver, spannend weer, wens hem ( ja wat eigenlijk) succes/plezier/een veilige thuiskomst in ieder geval
gr Hilbert