AllRoad-Forum > Technische Vraagbaak

USB lader zonder contactslot

<< < (2/7) > >>

PaulXT:
Dank allen!
Ik lees in de 'handleiding' (twee zinnen) van mijn USB lader dat als je wilt dat hij uitschakelt je de + kan monteren op een circuit at uitschakelt. In mijn geval zou dat de koplamp kunnen zijn. Deze gaat aan bij beweging.
Kan ook wel handig zijn, alhoewel het ook fijn kan zijn als je af en toe wat kunt laden als de motor uit staat...
In the middle of nowhere, of 's avonds op de camping  ;)
[size=78%] [/size]

didado:
Hoewel ik geen ervaring met deze heb, heb je ze ook met een ingebouwde aan/uit schakelaar

japser11:
Doe ik ook altijd,


1 Schakelaar voor alle extra accessoires en daarna heb ik alle accessoires op aparte toggle switches zitten op mijn dashboard.
Dus kan perfect de USB apart aanzetten, of de USB + GPS, of anderen,.. Handig als je op reis bent en 's nachts iets wil opladen oid.
Stop ik met rijden, grote schakelaar uit en nooit zorgen.

DaBit:
Ik heb deze op de KTM gemonteerd: https://www.banggood.com/12-24V-Dual-USB-Car-Charger-Socket-Port-With-Colourful-Digital-Voltmeter-QC-3_0-Fast-Charging-Bus-Trailer-Boats-p-1736298.html?cur_warehouse=CN


Ik heb 'm gemonteerd op de 'always on' accessoirebedrading; kunnen laden als het contact uitstaat is vaak best praktisch. Als het ding uit staat is het stroomverbruik slechts een honderdtal microamperes wat geen probleem oplevert met leeglopende accu's. Extra schakelaars zijn weer extra draad en dingen die schaarse ruimte innemen en stuk kunnen.

Mr. M:
Dat is idd handig! Die on/off knop. Zijn beide slots QC3.0? Kwaliteit in de praktijk ok?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie