Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: IMO-problemen  (gelezen 29213 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
IMO-problemen
« Gepost op: 08-03-2006, 18:15 »
mmhhh Steve's IMO kapot, de mijne wou Zondag ook niet meer aan...  In Erwin's warme garage is nu het vocht vanonder het display maar nog steeds no-go  >:(

betaal je 350€ kunnen ze nogeneens tegen een weekeinde bikkelen, *ut is het. wat mot je dan, einde deze week moet ie op transport naar almeria. repareren in 1 week, vergeet het maar... touratech heeft me bij de ballen  ::)


Goed verhaal verder
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
IMO-problemen
« Reactie #1 Gepost op: 08-03-2006, 18:20 »
Adje van Noppenforum heeft nog een nieuwe universele Trailtech Lynx voor je liggen met aluminium beschermer.

Kost maar 200 Euro :-[

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
IMO-problemen
« Reactie #2 Gepost op: 08-03-2006, 19:35 »
Tot nu toe alleen nog maar slechte ervaringen met de IMO van Touratech. Jeroen had er gezeur mee, en ik heb zelf een IMO gehad die ook twee keer opgestuurd is ter reparatie. Met de ico's nog nooit problemen gehad. Meindert, bel me ff, je kunt wel een ico van me lenen anders. Moet je wel ff naar Delft komen....

Mssl Mars

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
IMO-problemen
« Reactie #3 Gepost op: 08-03-2006, 19:52 »
Welke imo`s hebben jullie ?

Ik heb al een aantal jaar de IMO 100R50 , en moet zeggen zonder problemen , ben nu heel hard op een stuk eikenhout ann `t afkloppen hoor.

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
IMO-problemen
« Reactie #4 Gepost op: 08-03-2006, 19:57 »
Waar vind je redelijk geprijsde ICO's ? En hebben jullie de pro comp? 2e hands lijken ze niet voor te komen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
IMO-problemen
« Reactie #5 Gepost op: 08-03-2006, 20:47 »
Stteve  idd een geweldig leuk verhaal om te lezen! Nog bedankt voor het meedreggen naar m'n slootuitstapje, het was leuk (en veilig) om samen een poosje op te rijden!
Waarom ben ik nu vanaf het weekend al jalours op de deelnemers aan de Tuareg? en heb ik al gebeld met de firma Duursma/touratech?  ??? Volgens mij broeit er iets ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
IMO-problemen
« Reactie #6 Gepost op: 08-03-2006, 21:20 »
Wat klote zeg met die IMO's! zulke dure dingen en dan nog niet goed doen. :-\

Nou ja o ja ikn heb nog wat foto'd die niet allemaal op de site staan. ±40 stuks (ander 40 wel op de site.
is denk ik wat mis gegaan met uploaden naar de site van Allroadsmaniacs of zo. :-\

Veel kijk plezier!
http://baghira.smugmug.com/gallery/1256791/1
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
IMO-problemen
« Reactie #7 Gepost op: 08-03-2006, 22:51 »
Ik heb ook een 100R50. Vorige maand voor de 3e keer ter reparatie opgestuurd in 5 jaar.

1e keer: strepen in beeld, terug van reparatie, nog steeds maar niet op batterij. Bleek dat wanneer de boutjes massa maakten het display raar ging doen dus nog een keer terug (1a en 1b noem ik die maar) Garantie, maar bij 1b begonnen ze al te zeuren over coulance reparatur.
2e keer: bij 1b hebben ze een nieuw frontje d'r opgeplakt. Zie ie er weer als nieuw uit maar met een beetje lucht onder een van de knoppen.... Geen tijd om ogenblikkelijk weer terug te sturen en dus jaartje later: knop functioneert niet meer. Prijs weet ik niet meer
3e keer: Terwijl ik lekker de XR ombouw aan het voorbereiden ben nokt het display ermee (hij zat gelukkig op de Husk) Snel opgestuurd en Onno van TTNL heeft nog extra achteraangebeld naar TTDE. 120 euro voor displayreparatie.

Maar, als ie het doet vind ik het wel een heel fijn ding.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 136
IMO-problemen
« Reactie #8 Gepost op: 08-03-2006, 23:06 »
Leuk Harold, heb ik toch nog 2 foto's van de crossproef

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
IMO-problemen
« Reactie #9 Gepost op: 08-03-2006, 23:20 »
Hmmm, ben benieuwd wat die Sixo voor spul is... Als dat net zo goed is als TT...  :-X

Moek em wel eerst krijgen, want de overschrijving wordt door de Duitse bank nogal lang vastgehouden...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
IMO-problemen
« Reactie #10 Gepost op: 09-03-2006, 08:07 »
Ik heb ook een 100R50. Vorige maand voor de 3e keer ter reparatie opgestuurd in 5 jaar.

1e keer: strepen in beeld, terug van reparatie, nog steeds maar niet op batterij. Bleek dat wanneer de boutjes massa maakten het display raar ging doen dus nog een keer terug (1a en 1b noem ik die maar) Garantie, maar bij 1b begonnen ze al te zeuren over coulance reparatur.
2e keer: bij 1b hebben ze een nieuw frontje d'r opgeplakt. Zie ie er weer als nieuw uit maar met een beetje lucht onder een van de knoppen.... Geen tijd om ogenblikkelijk weer terug te sturen en dus jaartje later: knop functioneert niet meer. Prijs weet ik niet meer
3e keer: Terwijl ik lekker de XR ombouw aan het voorbereiden ben nokt het display ermee (hij zat gelukkig op de Husk) Snel opgestuurd en Onno van TTNL heeft nog extra achteraangebeld naar TTDE. 120 euro voor displayreparatie.

Maar, als ie het doet vind ik het wel een heel fijn ding.
En nu ?? ico`tje bijgezet?
Ik denk eraan om maar eens te gaan neuzelen voor een ico erbij op als reserve.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
IMO-problemen
« Reactie #11 Gepost op: 09-03-2006, 09:12 »
Thanks Mars, maar ik ga volgende keer wel over naar ICO... nu is met dat ffe teveeel ombouwen.

Ik heb net mijn nieuwe IMO 100R50 rallye binnengekregen, theeft wel een nieuwe huisje en andere kleuren. Zal later ffe posten.....
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
IMO-problemen
« Reactie #12 Gepost op: 09-03-2006, 09:21 »
Ik heb een Sigma als backup. Heeft me vorig jaar in Marokko ook al gered en nu rond Goirle dus weer. Prima 3 tientjes investering!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3421
IMO-problemen
« Reactie #13 Gepost op: 09-03-2006, 09:43 »
Ik heb mijn IMO 2e hands gekocht, dus misschien deed ie het al niet. Hij komt van een Dakarmotor, dus heeft al een boodschap gedaan.

As zaterdag rij ik even naar Apeldoorn, om mijn roadbook te brengen voor reparatie, en de IMO even te laten testen. Ms is het maar een kleiningheidje, is de afstandbediening niet goed ofzo.

De ICO die ik 3 jaar geleden ook 2e hands heb gekocht kwam ook van een rallymotor, en heeft het altijd gedaan. De montageplaat was toen al gescheurd, dus even de de batterijtjes goed vastzetten en klaar. Nooit problemen.

Een beetje afhankelijk van de reparatiekosten (als die er al zijn) van de IMO, zou ik bij nieuwkoop kiezen voor een ICO VR Light (zo'n grijze). 
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 525
verschi tussen een IMO en een ICO
« Reactie #14 Gepost op: 09-03-2006, 10:16 »
Kan iemand mij vertellen wat nu het verschil is tussen een IMO en een ICO  ::)