Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: IMO-problemen  (gelezen 29219 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: IMO-problemen
« Reactie #180 Gepost op: 07-08-2006, 20:13 »
Hmmm, ben benieuwd wat die Sixo voor spul is... Als dat net zo goed is als TT...  :-X

Moek em wel eerst krijgen, want de overschrijving wordt door de Duitse bank nogal lang vastgehouden...

Ha die Mark,

Is er al wat positiefs of negatiefs te melden over het dagelijks gebruik van de Sixo? Hoe verliep de montage?

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: IMO-problemen
« Reactie #181 Gepost op: 07-08-2006, 22:19 »
Tot nu toe ben ik erg positief, zondermeer. alles werkt nog steeds feilloos, na een lastige montage, wat een gepriegel. Heeft divere ritjes overleefd zonder enige storingen.

2 weken terug weekje stenen gereden in Italie waar ie zich perfect heeft gehouden.

Maar roadbookritten heb ik nog steeds niet gedaan, helaas, en dat wil ik juist graag er mee...  :( Dán gebruik je dat ding, anders speel je er maar wat mee... )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: IMO-problemen
« Reactie #182 Gepost op: 01-10-2006, 22:31 »
Tja..... hij doet ´t dus niet meer.... (text van Ray).
Deze keer gaat ´t echter niet om de KTM maar om de IMO.
In minder dan de levensduur van een MT21 heeft de IMO het alweer begeven.
Eerst was het alleen een draadje aan een stekkertje dat was losgetrild, maar toen ik dat vakkundig gerepareerd had bleek toch dat er meer aan de hand was.
Eerst telde hij alleen verkeerde kilometers, daarna helemaal geen meer en nog later was er helemaal niets meer te zien op het scherm. De achtergrondverlichting doet het nog wel.......
Ben erg benieuwd wat voor verklaring TT hier voor heeft en hoe ze mij als klant willen behouden.
Na amper 1000 km en nog 2500 voor de boeg ben ik toch wel teleurgesteld.

Verder is dit de enige smet op een geweldige vakantie.

By the way....
Hiermee is natuurljjk meteen verklaard waarom ik achter rij :-)

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: IMO-problemen
« Reactie #183 Gepost op: 01-10-2006, 22:43 »
Hahaha,
tja........kan de lokale smid hem niet plakken of zo met stierenlijm? Ze kunnen echt veel daar in die binnenlanden, hier moet je hem gewoon weggooien.Je weet maar nooit.



Hoi Fred & Erwin leuk om jullie berichten te lezen.



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: IMO-problemen
« Reactie #184 Gepost op: 02-10-2006, 19:25 »
Tja..... hij doet ´t dus niet meer.... (text van Ray).

wat een eindeloos gekl**i met ktm's!!!!! blijft er dan helemaal nix heel aan zo'n ding!...

ik weet het al, laten we een maniacs tour organiseren maar dan opel rekord caravan pre 1980 only!! niet kapot te krijgen  ;D ;D knallen door spanje en marokko met basshunter op de 'achtergrond'....

Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: IMO-problemen
« Reactie #185 Gepost op: 02-10-2006, 19:41 »
wat een eindeloos gekl**i met ktm's!!!!! blijft er dan helemaal nix heel aan zo'n ding!...

ik weet het al, laten we een maniacs tour organiseren maar dan opel rekord caravan pre 1980 only!! niet kapot te krijgen  ;D ;D knallen door spanje en marokko met basshunter op de 'achtergrond'....
Goed Idee!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: IMO-problemen
« Reactie #186 Gepost op: 06-01-2007, 16:48 »
Tot nu toe ben ik erg positief, zondermeer. alles werkt nog steeds feilloos, na een lastige montage, wat een gepriegel. Heeft divere ritjes overleefd zonder enige storingen.

2 weken terug weekje stenen gereden in Italie waar ie zich perfect heeft gehouden.

Maar roadbookritten heb ik nog steeds niet gedaan, helaas, en dat wil ik juist graag er mee...  :( Dán gebruik je dat ding, anders speel je er maar wat mee... )

Ik ben 'klaar' met het testen van de Lynx. Op naar de opvolger genaamd 'Vector', die zou nóch betrouwbaarder zijn en meer rallyfuncties hebben :D

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: IMO-problemen
« Reactie #187 Gepost op: 06-01-2007, 17:05 »
Eh, Nop

Bedoel je noch, of bedoel je nog???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: IMO-problemen
« Reactie #188 Gepost op: 06-01-2007, 18:01 »
Nog,

Maar noch klopt ook wel een beetje. Vandaar dat ze op zo'n korte termijn een opvolger uitbrengen :o

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: IMO-problemen
« Reactie #189 Gepost op: 16-08-2007, 14:22 »
Nog maar een imo vraagje in dit topic :

Mijn Imo wielomvang even veranderd , want de quad liep wel heeeeel hard , terwijl ik het gevoel had 20km/h te rijden op een weg van 80km/h. ;)

Maar goed , wielomvang verandert , maar na een tijdje pakt ie gewoon weer de "oude " instelling op.

Wie weet raad ?? Kep als backup natuurlijk nog de ico van RBC , maar wil nog wel ff met de rally 100R50 rijden.
 Zit hier misschien nog een batterijtje in die eens vervangen dient te worden ??
Erik,

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: IMO-problemen
« Reactie #190 Gepost op: 10-09-2007, 20:12 »
Imo gaat naar een kliniek in duitsland , via B Duursma.

Wat wel top is ( vind ik ) dat ik als mijn eigen IMO niet op tijd terug is , een vervangende meekrijg naar Spanje. :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: IMO-problemen
« Reactie #191 Gepost op: 03-11-2007, 01:15 »
Nou , de IMO is weer thuis hoor.

Ik had het oude model ingeleverd , haal ik bij BDM mijn IMO op , heb ik ineens een nieuw model. Wat blijkt , de oude modelletjes hadden nog wel eens een probleempje met vocht , dus wat doet Touratech , ze zetten de ingeleverde ( oud model ) IMO , in een nieuw jasje.
TT , ik vind het gaaf. En BDM-IMO-Meisje , bedankt voor de goede service.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3425
Re: IMO-problemen
« Reactie #192 Gepost op: 03-11-2007, 13:31 »
Nou , de IMO is weer thuis hoor.

Ik had het oude model ingeleverd , haal ik bij BDM mijn IMO op , heb ik ineens een nieuw model. Wat blijkt , de oude modelletjes hadden nog wel eens een probleempje met vocht , dus wat doet Touratech , ze zetten de ingeleverde ( oud model ) IMO , in een nieuw jasje.
TT , ik vind het gaaf. En BDM-IMO-Meisje , bedankt voor de goede service.

Zeker goede service, jammer alleen dat mijn oud-naar-nieuwe omgebouwde nu ook weer bij Touratech ligt met een vochtig display
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: IMO-problemen
« Reactie #193 Gepost op: 03-11-2007, 13:37 »
Oei , da`s minder. Bij BDM zeiden ze dat ze bij TT juist daarom ( vocht/display ) een nieuwe behuizing deden. Slik. :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: IMO-problemen
« Reactie #194 Gepost op: 03-11-2007, 17:00 »
Ze worden toch vervangen ivm een designfout in de firmware die niet tegen batterijwisselingen kan?

Evengoed tip-top service. Dat is precies de reden waarom ik toch Touratechspulleboel blijf kopen, ondanks dat het stuk gaat 8)

Noppy