Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: !!Gestolen!! en weer gevonden  (gelezen 7552 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: !!Gestolen!! en weer gevonden
« Reactie #30 Gepost op: 28-06-2012, 21:51 »
had je er niet bij kunnen posten met een grote honkbalknuppel en een paar stevige vrienden? Citizen arrest is in nederland ook gewoon mogelijk hoor!
 
mooi dat ie terug is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: !!Gestolen!! en weer gevonden
« Reactie #31 Gepost op: 28-06-2012, 22:45 »
Goed man!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: !!Gestolen!! en weer gevonden
« Reactie #32 Gepost op: 01-07-2012, 06:17 »
Gefeliciteerd
Ik zou je adres even verwijderen, voor anderen op verkeerde ideeen komen

METEEN DOEN!!
Maarre, fijn dat hij weer terug is!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: !!Gestolen!!
« Reactie #33 Gepost op: 01-07-2012, 09:48 »
HOERA HIJ IS WEER TERUG.........

Weliswaar ontbreken er wat zaken en is het slot geforceerd, maar m'n motor is terug.
Woord gaat snel rond in een dorp, hij werd gevonden door een oplettende hondenuitlater in het park.
Hoes erom en groot slot. Hij vond het verdacht dat ie daar zo stond....hoes opgetild en tadah!! Kenteken klopte. :)
Dus in de bus geladen en naar huis met dat ding.
Nu de rest regelen met de verzekering voor de schade en de ontbrekende spullen. Vrijdag nog even aangifte doen.


Dus, tot de volgende roadbookrit.
 :D


Geweldig, goed nieuws.
Hoop niet dat je het nog eens mee maakt.


Tip voor anderen dan maar: Haal eerst de politie erbij voor sporenonderzoek voordat je er teveel aan zit. Zo zou de dader makkelijker gepakt kunnen worden. Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat je daar niet aan denkt als je hem terug ziet.


Oh ja, dit is humor. Heel formeel geef je de hoes ook aan als gevonden en neem je hem bij jezelf in beheer met de opmerking dat de eigenaar hem mag komen halen. Na een jaar ben jij de eigenaar. Mocht hij toch langs komen om hem te claimen heb je ook een verdachte...
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: !!Gestolen!!
« Reactie #34 Gepost op: 01-07-2012, 16:59 »

Geweldig, goed nieuws.
Hoop niet dat je het nog eens mee maakt.


Tip voor anderen dan maar: Haal eerst de politie erbij voor sporenonderzoek voordat je er teveel aan zit. Zo zou de dader makkelijker gepakt kunnen worden. Aan de andere kant kan ik me heel goed voorstellen dat je daar niet aan denkt als je hem terug ziet.


Oh ja, dit is humor. Heel formeel geef je de hoes ook aan als gevonden en neem je hem bij jezelf in beheer met de opmerking dat de eigenaar hem mag komen halen. Na een jaar ben jij de eigenaar. Mocht hij toch langs komen om hem te claimen heb je ook een verdachte...




Moehaha sporenonderzoek. Mij is eens een kle500 gestolen. Motor terug gevonden, ik wist wie de 4 daders waren. De politie heeft de motor opgehaald en verder niets gedaan. Motor zat vol spoern, maar volgens de politie waren er bepaalde databases niet gekoppeld en konden ze niets doen. Toe zelf maar een paar erg overtuigende gasten bij de daders langs gestuurd. Kwamen volgende dag excuses aanbieden.  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: !!Gestolen!!
« Reactie #35 Gepost op: 01-07-2012, 17:42 »



Moehaha sporenonderzoek. Mij is eens een kle500 gestolen. Motor terug gevonden, ik wist wie de 4 daders waren. De politie heeft de motor opgehaald en verder niets gedaan. Motor zat vol spoern, maar volgens de politie waren er bepaalde databases niet gekoppeld en konden ze niets doen. Toe zelf maar een paar erg overtuigende gasten bij de daders langs gestuurd. Kwamen volgende dag excuses aanbieden.  ;D


Ach ja toen ik de opmerking plaatste dacht ik nog aan een poging inbraak bij mij thuis. Omdat de tuin braak lag en ik daar altijd met klompen loop lagen er perfecte schoenafdrukken. Tech. Recherche kwam niet want het was een poging. Vinden die lui het raar dat ze steeds minder respect krijgen...  :-X
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player