Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: elektrisch off the road..  (gelezen 3631 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #30 Gepost op: 13-02-2022, 21:46 »

het feit dat je op een harley gaat rijden zegt eigenlijk al genoeg ;D jij rijd dus geen motor


Gossie, wat een totaal uit zijn context getrokken onzin. Ik schreef dat ik een aantal e-motoren mocht testen waaronder een Harley. Tjonge, tjonge wat een slap gelul
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #31 Gepost op: 13-02-2022, 22:08 »
haphaphap niet doen slecht voor je cholesterol.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #32 Gepost op: 14-02-2022, 14:34 »

Gossie, wat een totaal uit zijn context getrokken onzin. Ik schreef dat ik een aantal e-motoren mocht testen waaronder een Harley. Tjonge, tjonge wat een slap gelul


 ;D sorry kon het niet laten (was een grapje)

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #33 Gepost op: 14-02-2022, 15:00 »
nog en mail gestuurd om te vragen of er iets legaal gepland is in de toekomst,  maar dat was niet het geval..
Citaat
Unfortunately timing to be confirmed for an homologated version.[/size]
Citaat
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #34 Gepost op: 16-02-2022, 17:00 »
Ik sluit me wel aan bij het pro-kamp. Elektrisch wordt de onvermijdelijke toekomst voor vervoer. Ja, ik heb hier drie auto's en twee motoren staan die gewoon een verbrandingsmotor hebben. Maar ik heb al een heel aantal elektrische motoren getest en ik vond ze erg leuk. De Zero DS was een leuke start, de SR/S al een heel stuk beter. Een middag crossen op een E-XC vond ik een hele leuke bezigheid en ik heb ook al aardig wat gehoord over elektrische trial motoren (maar die heb ik nog niet geprobeerd). De Harley Livewire vind ik eigenlijk te duur in vergelijking met de SR/S en de Energica's. Maar de Livewire was leuk om te rijden en de Energica Essesse 9 ook. :)
Als ik nu ook nog toevoeg dat een van de motoren in mijn garage een GS is, dan weet ik in ieder geval zeker dat Sjorsie83 mij als motorrijder niet serieus neemt. En dat vind ik nog prima ook. Want ik wil vooral zelf lol hebben van de dingen die ik rij. ;)

En ja, het instant koppel van een elektrische motor vind ik wel echt heel leuk rijden. De stilte om me heen vind ik super en als de actieradius wat groter zou zijn en er een adventure versie zou zijn, dan zou de GS zo de schuur uit gaan. ;) Ik zit ook nog te wachten op een bus die 1600+kg mag trekken en een actieradius heeft van 400+km, want dan gaat de diesel er hier ook uit.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #35 Gepost op: 16-02-2022, 17:34 »
Idem, rijd fantastisch! Als het werkelijke bereik 350 km wordt (dus geen wltp onzin) en in de bossen en bergen laadpalen komen te staan stap ik over!
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #36 Gepost op: 16-02-2022, 17:37 »
uitlevering van deze motoren, wanneer je "nu" besteld is mei volgend jaar.
ik heb geen idee wat actieradius is of hoe lang een race duurt en welke afstanden daarbij worden afgelegd, maar dat zou volgens dit bedrijf ruim mogelijk..


ik heb ook wel interesse,
maar ga (ook) eerst mn WR oprijden..
(daar zit ik dus nog tig jaar aan vast 😅🤣)
maar wie weet.. iets met zelf keuren..


🤔
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #37 Gepost op: 17-02-2022, 13:42 »
deze gast kan er ook wel aan wennen volgens mij, al vindt hij het maar een raar ding vergeleken met zijn machine ;D
https://www.youtube.com/watch?v=vDW2bll5DVE
Gr. Roel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #38 Gepost op: 17-02-2022, 14:47 »
grappig maar ik ben toch heel blij met de pruttel uit m,n ktm ben nog steeds niet overtuigd.alhoewel net gruwelijk m,n klauw verbrand aan de uitlaatbocht dat bijt gemeen.

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #39 Gepost op: 17-02-2022, 16:42 »
grappig maar ik ben toch heel blij met de pruttel uit m,n ktm ben nog steeds niet overtuigd.alhoewel net gruwelijk m,n klauw verbrand aan de uitlaatbocht dat bijt gemeen.
die naaimachine (stark varg)is ook watergekoeld..
maar hoe warm/ heet dat wordt..
misschien voor bak thee of koffie onderweg??


🤔
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #40 Gepost op: 17-02-2022, 16:46 »
grappig dat jullie denken dat je dan wel door de bossen mag rijden met zo n stofzuiger ;D kijk naar belgie ..mag je met je mtb op veel plekken al niet meer rijden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
elektrisch off the road..
« Reactie #41 Gepost op: 17-02-2022, 17:46 »
grappig dat jullie denken dat je dan wel door de bossen mag rijden met zo n stofzuiger ;D kijk naar belgie ..mag je met je mtb op veel plekken al niet meer rijden
Niemand denkt dat dat straks officieel mag. Maar we denken wel dat het gewone publiek er (iets) minder aanstoot van neemt. Geluidsoverlast valt toch voor een groot deel weg dan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #42 Gepost op: 19-02-2022, 17:38 »
Niemand denkt dat dat straks officieel mag. Maar we denken wel dat het gewone publiek er (iets) minder aanstoot van neemt. Geluidsoverlast valt toch voor een groot deel weg dan


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Helemaal hoe ik er over denk. Nu is de overlast met name lawaai en stof. Neem lawaai weg en de snelheid waarmee alle wegen zoals nu gesloten worden neemt in elk geval af.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #43 Gepost op: 20-02-2022, 18:58 »
Story of Alta motorcycles and stinky business


[/url][/size][/font][/youtube]
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
Re: elektrisch off the road..
« Reactie #44 Gepost op: 21-02-2022, 01:26 »
eeuwig zonde dat Alta het niet gered heeft!