Ik heb beide, de T7 en de T660 in vrij korte tijd achter elkaar gereden.
De T7 is dan écht tam te noemen, robuust, goede vering op de weg.
De T660 gaat echter off-road verder, geeft veel vertrouwen en heeft op de weg een hoger hooligan gehalte. Off-road meer beheersing.
De T7 klinkt als een naaimasjien, vergeleken bij de ruige in- en uitlaatgeluiden van de T660.
Heb helaas niet op de T7WR gereden, maar vermoed dat de KYB vering nog altijd van betere kwaliteit is dan die van de WR?
Verder is lichter natuurlijk beter, dus daar komt de T660 iets beter weg, maar wel met een li-ion batterij. In de handleiding staat echter dat je de T660 niet mag gebruiken onder nul C
De katalysator en het originele uitlaatsysteem van de T660 zijn vervangbaar, waardoor het aantal kilo's nog wat extra naar beneden kan, zonder dat het CE-keurmerk (geluid) verloren gaat.
Denk er aan om in december de GS maar eens in te ruilen op een T660. Hij zal eerst wat simpel woon-werkverkeer moeten gaan doen, daarnaast beetje allroadroutes als de MS en TET gaan beproeven.