Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 298594 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #15 Gepost op: 07-07-2005, 09:24 »
Overzicht en een brandstofverbruik van 1:25  :)

Hmmm, daar kan ik alleen maar van dromen   1:11 hoogtui  :-\
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #16 Gepost op: 07-07-2005, 09:44 »
Jahaa Korsneej
En weet je hoever je met zo'n verbruik komt als je 52 liter meezeult?
 :D
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #17 Gepost op: 07-07-2005, 10:05 »
Nouhou JerOENtje,

Net zover als wanneer jij ongeveer 20 liter meeneemt: dan wegen de brommers eindelijk evenveel   :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #18 Gepost op: 07-07-2005, 13:17 »
Ah dus die KTMs zijn zo licht dat je ze gewoon door het zand duwt als je geen peut meer hebt?

(zei ik die met de midsummer1000 bijna zonder peut stond.. :-X )
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #19 Gepost op: 17-07-2005, 01:13 »
J-P, 36, berm,- grind- en graspadfetishist en aan komen waaien door kruisbestuiving vanaf het GS-forum. In de schuur een XT350, een R1100GS en een R1150GS die ik graag deel met m`n betere helft die mijn passie voor allroad deelt. Al een beetje ingelezen hier, hoop bekenden getraceerd. Moet aangenaam worden! ;)

Zit nu al een jaar of 14 onafgebroken op de motor, sinds 2,5 jaar ook beroepsmatig.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #20 Gepost op: 18-07-2005, 21:44 »
Welkom bij de AA
(Anonieme Allroadverslaafden)
  8)
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #21 Gepost op: 19-07-2005, 00:10 »


Zit nu al een jaar of 14 onafgebroken op de motor, sinds 2,5 jaar ook beroepsmatig.

Slik  :o

Toch geen smous hè... Ik weet niet waarom, maar ik heb het er nog steeds niet op...  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #22 Gepost op: 19-07-2005, 00:17 »
Wat is een smous? Een juut bedoel je? ;D Nee, ik ben motorinstrukteur, heb van m`n hobby m`n beroep gemaakt zeg maar. Bij Dek in Goes, jou wsl wel bekend. Ik kom elke dag langs `s heerenhoek karren met de motor alleen niet langs de kant waar al dat andere verkeer zit: http://fotoboek.luiemotorfiets.net/NL/teller.php?ondr_nr=1033&sdatum=0&sdoor=0&sonderwerp=0&desc=0&metfoto=0&door=&onderwerp=
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #23 Gepost op: 19-07-2005, 08:54 »
Wat is een smous? Een juut bedoel je? ;D Nee, ik ben motorinstrukteur, heb van m`n hobby m`n beroep gemaakt zeg maar. Bij Dek in Goes, jou wsl wel bekend. Ik kom elke dag langs `s heerenhoek karren met de motor alleen niet langs de kant waar al dat andere verkeer zit: [url]

 ;D Ah, gelukkig...

Dan ben jij waarschijnlijk dé bekende J-P? Of er moeten meer JP's werken bij Dek... Of denk ik nu helemaal verkeerd, nouja...

Foto's van de route zeggen me niet veel, tenminste, kan er niet vanuit opmaken vanwaar je komt. De tunnel is wel bekend, ik woon ongeveer 2 km van het tolplein vandaan... Kom zelf ook geregeld in Goes, momenteel rij ik veel op Supermotardwielen rond, wellicht heb je me dus wel eens zien rijden.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #24 Gepost op: 21-07-2005, 22:05 »
Dan ga ik er ook voor: in '65 geboren als Leendert maar AKA als Badaap (GS-club).
Rij sinds '83 motor (gehad: 2 maal XT 500, XV 750, GTR 1000, Liberator, California III, Quota en sinds vorig jaar heb ik een 1150 GS en voor de leut een Harley 1200 U met zijspan uit '46)
Op m'n beide XT's veel meegemaakt (>125.000 km) en ook vaak wezen spelen op 'De Kuilen' in Zeeland (NBr).
De 1150 GS is wel de meest ideale combi van de zaken die ik leuk/belangrijk vindt bij het motorrijden nml. controle, comfort en handelbaarheid. Tevens gaan mijn drie dochters (om de beurt  ;D) graag mee met de asfaltritten van de GS-club.
Ik ben momenteel bezig met een extra setje velgen ten behoeve van het off-road rijden. Ben nog op zoek naar een fijne band.
Max, hoe bevallen/bevielen die Heidenau banden (waar kun je die kopen?)
Ik zie jullie op één van de ritten,

Groet,

Badaap

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #25 Gepost op: 21-07-2005, 23:29 »
Hey Badaap!

Leuk je hier tegen te komen. Of moet ik "jullie" zeggen?  ;D
Ik heb inderdaad die Heidenaus K60 op de Zwarte Koe gehad. Die bevielen me goed, zeer goed eigenlijk. Betaalbaar, op asfalt prima grip zolang je niet als een complete mororn gaat rijden, en als ze gaan glijden ze mooi. In het terrein moet ze je zien als TKC's, of Metzeler Sahara 3. Prima mixed rit bandjes, maar natuurlijk geen echte noppen. Misschien wel de ideale 75/25 band.

Gehad zeg je Max? Yep, Zwarte Koe is weg, Blauwe Kalf staat voor de deur. Zie je op het kampeerweekend?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #26 Gepost op: 22-07-2005, 07:35 »
Hoi Badaap!

Welkom hier, valt me op dat het percentage GS-rijders aanzienlijk aan het stijgen is. enminste een beetje tegengas tegen de KTM-metjes :P

En wat hoor ik?? Kampeerweekend?? Vertel!! ;)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #27 Gepost op: 22-07-2005, 10:39 »
GS Kampeerweekend, 2-4 september.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #28 Gepost op: 22-07-2005, 12:07 »
En NIET GS-only :D

Hier wat de organisator erover te zeggen had...

IEDEREEN IS WELKOM, maar zonder GS is het echt op eigen risico...    ;D ;D

Tja, kan meerder dingen betekenen......
* Je motor beland op het kampvuur.....
* Je motor zit de volgende morgen helemaal onder de kwijl.......
* Vul zelf maar in

Ik ga in ieder geval  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 178
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #29 Gepost op: 23-07-2005, 17:19 »
Hallo all-road maniacs, ik wilco eringa struin ook al een tijdje op deze site rond.
Omdat het nu toch wel erg blauw/wit begint te worden een beetje ktm oragne tegengas Ik rij nu voor mij het beste compromis nl. een adventure 620 die ik puur voor de hobby rijdt.
Het liefst op noppen natuurlijk de algemene ritten op all-road gebied rijdend.
Woon in Dronten en ben regelmatig in Almere om me weer eens even uit te kunnen leven in het zand .
O ja , vanaf 1983 mijn rijbewijs. motoren, honda 500four,bol-dor 900,yam. xj900, xtz750,bmw100gs,ktm300gs,ktm 620egs.
Vanaf de xtz 750 steeds meer all-en off road gereden, en zo langzamerhand het liefst alleen maar in het terrein.
Je ziet van de zware loeders naar wat lichter hoewel  ik op de gummie koe ook veel terrein plezier heb gehad , oa div knmv off- road ritten, en een cursus van Toon vd Vliet .
Graag tot ziens op een of andere locatie /rit.