AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Navigatie bril voor mensen op leeftijd

(1/4) > >>

Gassen:
Ik had altijd al wat problemen met het lezen van mijn GPSV tijdens het rijden. Eerst een fresnell lens erboven gemaakt, ging goed, behalve tijdens zonnig weer. Teveel reflectie.
Er moest dus wat anders komen. Kom ik laatst bij Blokker, liggen er plastic neusleesbrillen à 1 hele Euro. Tadaaaaa, het idee was alweer geboren. Ding een beetje vermaakt en aan de binnenzijde in de stofbril gelijmd met secondenlijm. Bij het rijden kan ik normaal door de stoflens kijken en ruim over de "leesoptie" en als ik naar onderen kijk, gaat het via de "leesoptie". En er de RollOff kan er ook nog op . De echte test moet nog komen,maar ik ben nu al redelijk tevreden. Mocht het goed gaan, moet ik snel wat meer van die neusbrillen gaan halen in verschillende sterktes (momenteel +1). Je weet immers niet wat de toekomst brengt.  :D

Brommer:
geweldig!!!!!!

Noppy:
Zag bij de blokker ook een vierkant plastic vergrootglas ter grootte van een roadbook.

Als je die op je TT roadbookdeksel plakt dan heb je ook grote lettertjes! €2.95!

celsa:
IK MOET DRINGENT NAAR BLOKKER :D

Hou ons op de hoogte!

Gassen:

--- Citaat van: Noppy op 14-10-2010, 21:02 ---Zag bij de blokker ook een vierkant plastic vergrootglas ter grootte van een roadbook.

Als je die op je TT roadbookdeksel plakt dan heb je ook grote lettertjes! €2.95!

--- Einde van citaat ---

Heb je de eerste post niet goed gelezen? Ik had er een lens op zitten, maar in het zonlicht zag ik niets. ;)

Zo was het: ging lang goed.

 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie