Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trailtech bestellen  (gelezen 44940 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Trailtech bestellen
« Gepost op: 12-04-2008, 15:32 »
Ik ga het er op wagen om een Trailtech Vector met afstandsbediening te kopen,

Zie: http://trailtech.net/vector.html

Als het goed is heeft ie alles wat je nodig hebt voor roadbook rijden, afstandsbediening, plussen minnen en nullen, verlichting, etc...

Samen voor 119 USD is een goeie 75 euro + verzendkosten van 35 a 40 USD.
Lijkt me niet gek als je de prijzen van IMO's en ICO's erbij pakt....(die allamaal evengoed kapot gaan)

Iemand zin om mee te bestellen om verzendkosten te delen?

(Ik ga maandag bestellen)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #1 Gepost op: 12-04-2008, 17:15 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3417
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #2 Gepost op: 12-04-2008, 18:34 »
Misschien had je he zelf ook al gelezen, maar hij telt de tussenafstanden in 100 meter, niet kleiner .. (voorkomt misschien teleurstelling)
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #3 Gepost op: 12-04-2008, 20:01 »
Trailtech spullen kan ik je ook leveren hoor voor een goede prijs ;) ( minder dan 119 Euro ? )
Als je het uit Amerika laat komen dan komt er nog als extra de BTW en douanekosten bij ( invoerrechten )

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 132
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #4 Gepost op: 12-04-2008, 20:24 »
Goedenavond Roos,

Ik ben wel in de markt voor een Trailtech setje voor een Honda XR650R.
Laat maar weten hoe we het verder gaan doen!

Via trailtech.nu lijkt mij overigens wel goedkoper, want aan UPS en douane ben je al snel meer kwijt, laat staan levertijd!
In Nederland heeft de douane ongeveer 12 werkdagen nodig om een pakketje in te klaren (mijn laatste ervaring met een bestelling van uit de US of A) :-[ :-[

XT600 '89 AT '97 XR650R '03
Gas is alles!!

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #5 Gepost op: 13-04-2008, 07:55 »
De "rallye-mode" van de Vector doet het alleen met een afstandsbediening. Die zit er niet standaard bij. Jou een beetje kennende Roos wil je die wel  ;)

Enne: gun een mede forum lid toch gewoon een beetje handel.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #6 Gepost op: 13-04-2008, 13:17 »
Misschien had je he zelf ook al gelezen, maar hij telt de tussenafstanden in 100 meter, niet kleiner .. (voorkomt misschien teleurstelling)

Die van mij doet de afstanden (DST) in tientallen.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #7 Gepost op: 13-04-2008, 13:24 »
Die van mij doet de afstanden (DST) in tientallen.

Kweenie waar je gaat rijden, maar met tientallen blijf je aan het klooien met bijstellen: dan klopt het roadbook echt NOOIT. Doe maar gewoon honderdtallen dan...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #8 Gepost op: 13-04-2008, 13:36 »
Handeltje hoeft van mij niet hoor ;) Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze hier gewoon in een winkel te verkrijgen zijn...
Ik weet dat er veel mensen tegen de prijzen van IMO's en ICO's aan zitten te hikken en een Sigma doet het ook prima maar is met z'n dunne draadjes aan opgesoldeerde afstandsbediening die dan alleen maar nult niet ideaal. Ik hoop dat de Vector er een beetje tussenin zit... Ik verwacht niet helemaal hetzelfde comfort (cijfertjes zullen wat kleiner zijn) als imo of ico, maar voor <100 euro neem ik dat voor lief.

Die 119 USD is inclusief remote control, nou ja niet helemaal goed opgelet 119,90 USD:
99,95 voor de vector en 19,95 voor de remote control....

Op 100 meter vind ik persoonlijk niet erg, de Tripy van Gerjan werkt ook op 100 meter en alle andere roadbooks navigeer ikzelf nooit op de 10 meter nauwkeurig. (edit: eensch met Corne, ik bedenk me ook net dat ik mijn IMO ook altijd bewust op 100 m zette, omdat plussen en minnen anders onmogelijk wordt )

Er doet al 1 iemand mee, dus verzendkosten zitten nu op +/- 20 USD pp. Is totaal nu 88,50 EUR pp. Dus ik ga het er nog steeds op wagen...

Ik ga morgen bestellen, dus als je nog mee wilt doen... ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #9 Gepost op: 13-04-2008, 13:48 »
Vergeet de invoerkosten en btw niet mee te tellen. De douane is behoorlijk happig op pakketjes uit de US of A. Daarnaast neemt de pakketdienst ook nog wat aandeel in de kosten (zij klaren het voor je in en verwachten dat je daar iets voor betaald, staat dus los van de overige invoerkosten.......) Kijk ook even op www.douane.nl

Wat de kosten in Belgiƫ zijn weet ik niet, maar daar zit je minstens met de 20% belasting.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #10 Gepost op: 13-04-2008, 14:00 »
Yep, hou ik rekening mee. In Belgie was tax op mijn motor 19%, dus zal nu ook wel zo zijn... zou dus iets van 15 euro kunnen betekenen. Maar ik vraag ze om de invoice niet in de doos te doen en er iets van "samples" ofzo op te zetten. Blijft een kansspelletje natuurlijk...
Ik liet een IMS tank uit de US komen, daar moest ik wel tax en invoerkosten op betalen (ze hadden toch de rekening op de doos geplakt), paar weken later liet ik eenzelfde tank voor Rolf komen en daar hoefde niks voor betaald te worden (geen rekening op de doos).

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #11 Gepost op: 13-04-2008, 14:26 »
Maar ik vraag ze om de invoice niet in de doos te doen en er iets van "samples" ofzo op te zetten. Blijft een kansspelletje natuurlijk...

Doen ze niet zo snel daar. Volgens de wet is dat verboden, en ze willen zelf natuurlijk niet gepakt worden. Tegenwoordig met de lage dollar controleert de douane streng, ook als er geen waarde te vinden is, dan bepalen ze zelf wat het zou kunne zijn (bv de adviesprijs van de fabrikant zelf)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #12 Gepost op: 13-04-2008, 15:18 »
Kweenie waar je gaat rijden, maar met tientallen blijf je aan het klooien met bijstellen: dan klopt het roadbook echt NOOIT. Doe maar gewoon honderdtallen dan...

Klopt lijkt mij ook genoeg. De rest doe je wel op 't oog.

@Roos: het nullen duurt 3 seconden dus gooi dat sigmaatje nog niet weg...
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #13 Gepost op: 13-04-2008, 15:23 »
administratie kosten is ook al snel 15 euro bij de douane

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Trailtech bestellen
« Reactie #14 Gepost op: 13-04-2008, 21:20 »
Ze willen toch niet luisteren naar iemand die al heel veel spulletjes uit Amerika besteld heeft.
Tegenwoordig met de huidige dollarstand controleerd de douane dus extra op de invoer.
O ja , de BTW in Belgie is 21% en de invoerrechten betaal je over de spullen + de verzendkosten + eventueel verzekeringkosten van het product.