AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

Wat moet ik inpakken?

<< < (2/3) > >>

herman:
:P hoi
in de lijst mis ik nog een pootje voor onder de achterbrug zag ik op de foto uit de transalper,
middenbok kan naturlijk ook
Jeroen heb je die zelf gemaakt , of komt die
uit de winkel.

DRANK en FINNEN maakt zeker vrienden
Maar pas op als je de boot af komt;
Van een vriend woont in Turku , hoorde ik dat er flink
gecontroleert wordt.
Van de zomer van de boot af in Stockholm
om    08:00   Direct pijpje blazen .
In zweden promillage moet 0.0 zijn .

Als ex zeevarende op scandinavie weet ik dat de
Bekeuringen niet mis zijn . Aan boord de extra tanks vullen wordt ook lastig , Beter vullen thuis of luxenburg.

gr herman pols

krijn_jj:
Dat pootje onder mn achterbrug (kan met een beetje beleid ook onder de voorvork) komt bij Louis vandaan
http://www.louis.de
klikken op onlineshop, dan bij motorradzubehor op motorheber klikken. Kost 25 euro.
Ik heb net een nieuwe gekocht want de mijne ligt ergens op een berg in Frankrijk.. (goed vastmaken dus..)

adriaan:
:P
Omdat er gegeten wordt uit een gamel is een bord onhandig. Je moet er mee lopen enz. Wat de meeste finnen hebben is een vrij grote tupperware doos, met daarin kleine spullen.  Daarin halen ze hun eten, gaat er niets overheen en is direct opslag.

ook zijn ty-reps altijd handig.

Ad

krijn_jj:
Voor ik het vergeet,

Degenen die met een gps gaan rijden, neem de data kabel mee, ze hebben daar allemaal Magellan's dus voor Garmin: zelf je kabel meenemen en niet vergeten om batterijen mee te nemen (ook als je hem op 12V hebt) voor tijdens de data transfer!
Ik neem de kabels voor mijn Emap en GPSIII mee.

cornepol:
Haai,

Ik heb na vorig jaar een lijstje van de 'ideale paklijst' gemaakt, moet alleen nog ff op site...Ik roep wel even als-ie klaar is.

Doei,

corné

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie