Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006  (gelezen 20949 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #135 Gepost op: 26-09-2006, 22:43 »
nou ik krijg dan dus een 404 error  :-[
ik ook ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #136 Gepost op: 26-09-2006, 22:53 »
Als je op http://www.jochen.demon.nl/ kijkt zie je de directory, met de fullsize plaatjes in kapitalen (Unix/Linux is case gevoelig)

gr,  Rolf

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #137 Gepost op: 26-09-2006, 22:59 »
zo doen ze het wel :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #138 Gepost op: 26-09-2006, 23:24 »
Mooie verhalen en ook weer leuke foto's...

Voor de schaderijders: succes met herstel van het mechaniek en Roos... je hebt de naam spullen te mollen, maar doe dat nou maar niet met je eigen hoofd ;)
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #139 Gepost op: 27-09-2006, 00:01 »
Was idd weer een geslaagd ritje, samen met m'n broer een stuk achter Frans Verhoeven (en zijn maat) aangereden totdat zijn maat (weet zijn naam niet) lek reed en m'n broer spoorloos was (m'n broer had in het stof een bochtje gemist en was hard onderuit gegaan) Bij de abdij van Poppel werd de binnenband vervangen + mocht ik wat benzine aftappen uit de de ex Depress bike en heeft Frans ons nog les gegeven hoe buig je een stuur (door de klapper van m'n broer) weer in z'n orginele stand (gewoon de motor agressief 1 kant omgooien terwijl je met 2 handen 1 handvat vasthoud en net boven de grond een flinke ruk geven. dit maal 4, in dit geval, en hij is weer recht)
Frans Verhoeven bedankt !! :-* Na een broodnodige tankbeurt voor m'n WR (k*ttig klein kl**te tankje) weer 't zand in en daar stond Frans Verhoeven + maat ons op te wachten, De maat van Frans wilde met ons meerijden want 't ging 'm iets te snel achter Frans en hij had geen roadbook. Met z'n drieën verder gereden en exact 1 km voor de camping (op die ventweg voor je 't dorp in rijdt) is m'n benzine ram en ram op (k*ttig klein kl**te tankje) m'n broer z'n arm vastgeklampt en gebroederlijk naar de finish (onderweg hield de maat van Frans, ik had toch echt naar z'n naam moeten vragen, 't verkeer tegen zodat we ongestoord arm in arm konden blijven rijden, dus maat van Frans ook bedankt.   
Maat van Frans , dat ben ik dus : Jac , bedankt voor de leuke laatste 100 km , dat tempo lag me toch iets beter dan achter Frans aan te jagen , tot de volgende rit.
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #140 Gepost op: 27-09-2006, 00:20 »
ps.: Wij waren om 5 uur terug en toen zat er nog een gezellig clubbie op het terras bij de camping hoor!, tot een uur of 6
Sjips, laat aankomen en dan nog te vroeg weggaan...

@Roos: sterkte met het herstel en rustig aan doen met een hersenschudding hoor!! Dat je nog naar huis gereden bent...
Wij werden halverwege nog staande gehouden door een motorrijder die heftig ontdaan op het pad naar ons stond te gebaren.
Wij gestopt en gevraagd wat er aan de hand was.
Stond ik dus 1 meter vóór een staaldraad die op een hoogte van ~2 meter boven de grond over het pad hing.
Wij zijn alleen vlak voor de crossbaan een groen lint tegengekomen: ik zag het gelukkig net op tijd om te kunnen stoppen. Deze was denk ik aangebracht om de crossmotoren naar de crossbaan te leiden in plaats van het bos in.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #141 Gepost op: 28-09-2006, 09:13 »
Voor de schaderijders: succes met herstel van het mechaniek...

Kreeg gisteravond een SMS'je dat er een nieuwe remschijf onderweg is. Ding blijkt van een Husqvarna te zijn (altijd gedacht van een Husaberg ::)) en (daardoor?) blijkbaar niet makkelijk leverbaar.
Dan pas gaat het voorwiel eruit, de kromme steekas krijgen we er niet zonder geweld uit en er dus ook niet meer in >:(
Kijken of we een passende nieuwe as kunnen krijgen en dan resteren er alleen nog wat nieuwe bouten, afstandbussen en borgpennen om de remklauw en blokken weer te monteren. De remklauw lijkt nog bruikbaar :D

Wat een ongewilde stoppie wel niet voor schade aan kan richten :-\


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • R1150GS
  • *****
  • Berichten: 327
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #142 Gepost op: 28-09-2006, 09:51 »
Vergeet je de Locktite niet?  :D
Big bad Bill is sweet William now

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #143 Gepost op: 28-09-2006, 09:56 »
 >:( >:(

 :-\

 :(


Staat op het lijstje ;)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #144 Gepost op: 28-09-2006, 13:32 »
Doet u mij maar een busje van die rode... :-X

Wat is de prijs per liter ??? :-X

Spaakschade lijkt me trouwens ook een nachtmerrie. Ik ga binnenkort eens twee wielen aanbieden bij Haan om te laten overspaken.

Zorg maar dat je 'm snel weer lopend hebt, gaan we weer knallen!

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #145 Gepost op: 03-10-2006, 16:52 »
Inmiddels zitten de wegbandjes er weer onder. Is toch minder, op noppen door die plensbuien!!

@pepdeze en AdventureRider: Jullie hadden toch ook foto's gemaakt?!?! Die wil ik natuurlijk wel eens zien :D

@pepdeze: Hoe is het met je blauwe plekken afgelopen?

Groetsels,

Jochen
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01

Offline member

  • *****
  • Berichten: 476
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #146 Gepost op: 03-10-2006, 19:23 »
Ik dacht dat ik die foto's naar je toe had gestuurd.....doe ik nog wel een keer.
Onderrug is nog steeds beurs, gaat wel over. Nieuw stuurtje en kroonplaat voor de domi zijn onderweg/
Jeroen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Re: HART VAN BRABANTRIT: zondag 24 september 2006
« Reactie #147 Gepost op: 04-10-2006, 09:55 »
Hoi Jeroen,

Ik heb ze binnen hoor. Zat helemaal verkeerd te kijken :-[ :-[

Bedankt en tot de volgende keer, :D


Jochen
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01