Wellicht helpt dit?
http://www.crservice.dk/Suzuki%20cross/RM-Z250/RM-Z250_01A_L1.pdf
Zie pagina 197 (5-9). Er zit een GP Switch op.
Zitten volgens tekening 3 draden aan:
1. Blauwe met zwarte lijn
2. Roze
3. Zwarte met witte lijn.
3 is de masse, nummer 1 en 2 verdwijnen de ECM in.
Heb even zitten kijken, nogsteeds beetje onduidelijk wat die switch doet dan. De KTM manual laat het volgende zien.
Voor N, 2de en 3rde versnelling een draadje, vierde draadje is een aarde draadje (net even gechecked). Dus wordt gewoon naar ground getrokken simpelweg.
Hoogstwaarschijnlijk hetzelfde voor de Suzuki alleen dan ééntje voor neutraal, ééntje voor een andere versnelling en dan de ground wire.
Om te checken gewoon de connector loskoppelen, multimeter op piepstand, éné op de ground en dan met de ander checken in welke versnelling er contact wordt gemaakt bij welk draadje.
Als dat klopt kan je gewoon een draadje bij het neutraal-draadje in proppen en je lampje op 12v aansluiten. LET OP wel even zorgen dat er niet een hele grote stroom gaat lopen als je lampje aangaat en daardoor de sensor kapot gaat. Gewoon ledje zal wel prima zijn maar zou het onder .5A houden.