Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 60csx Marktplaats niet kopen!  (gelezen 1450 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
60csx Marktplaats niet kopen!
« Gepost op: 18-01-2010, 15:56 »
Hoi,

Ik had interesse in een 60csx op marktplaats link

De persoon stuurde mij een paar foto's die op Google omhoog komen wanneer je zoekt op "60csx" en vertelde me dat dit fotos van hem waren. De naam en nummer van het postbanknummer dat hij me stuurde kwam niet overheen (hij heeft het tot 2x toe gemaild)

Ik had voorgesteld om met paypal te betalen, wat ook in zijn advertentie stond (hij heeft het nu weggehaald volgens mij) maar dat was niet mogelijk.

Al met al een goede reden voor mij om er vanaf te zien. Ik raad het niemand aan!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: 60csx Marktplaats niet kopen!
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2010, 16:41 »
Of gewoon ophalen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: 60csx Marktplaats niet kopen!
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2010, 16:55 »
Of gewoon ophalen.

Ik woon niet echt in de buurt, dan is de post erg handig ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: 60csx Marktplaats niet kopen!
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2010, 18:34 »
Tja.. zegt niet alles: hij kan hem voor iemand anders verkopen, of misschien een rekening van de zaak gebruiken.

Maar goed... blijft oppassen. Ik vind het ook een groot nadeel van marktplaats; bij E-bay heb je nog enige zekerheid (alshoewel ik recentelijk een slechte koop gedaan heb... spullen waren gewoon niet zo goed als beschreven)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 279
Re: 60csx Marktplaats niet kopen!
« Reactie #4 Gepost op: 18-01-2010, 18:49 »
Tja.. zegt niet alles: hij kan hem voor iemand anders verkopen, of misschien een rekening van de zaak gebruiken.

Maar goed... blijft oppassen. Ik vind het ook een groot nadeel van marktplaats; bij E-bay heb je nog enige zekerheid (alshoewel ik recentelijk een slechte koop gedaan heb... spullen waren gewoon niet zo goed als beschreven)

Ik probeer altijd zo veel mogelijk via paypal te betalen, dan heb je dezelfde zekerheid als bij eBay. (tot 200,-)
Moet eerlijk zeggen dat het bij mij nog nooit is mis gegaan. (en ik koop vrij regelmatig wat op internet)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: 60csx Marktplaats niet kopen!
« Reactie #5 Gepost op: 18-01-2010, 19:01 »
Ik probeer altijd zo veel mogelijk via paypal te betalen, dan heb je dezelfde zekerheid als bij eBay. (tot 200,-)
Moet eerlijk zeggen dat het bij mij nog nooit is mis gegaan. (en ik koop vrij regelmatig wat op internet)

Met Visa in het buitenland heeft het zelfde effect.
Eén keer kreeg ik mijn bestelling niet en dreigde om het terug te laten boeken. Toen kwam het wel. hè wat raar.
Weet niet of het betalen met visa ook in nederland werk. nog nooit geprobeerd.
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 60csx Marktplaats niet kopen!
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2010, 19:59 »
Maar goed... blijft oppassen. Ik vind het ook een groot nadeel van marktplaats; bij E-bay heb je nog enige zekerheid (alshoewel ik recentelijk een slechte koop gedaan heb... spullen waren gewoon niet zo goed als beschreven)

Dan heb je gelukkig nog de mogelijkheid om een negatieve waardering aan de verkoper te geven...
 
E-bay heeft iig mijn voorkeur boven MP.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
Re: 60csx Marktplaats niet kopen!
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2010, 10:50 »
Ik vraag altijd waar en wanneer ik het goedje kan komen bekijken en om een telefoonnummer. Dat ga ik dan na. Als dat allemaal moeilijk is of het niet kan, weet ik genoeg en haak af... Als dat allemaal wel vertrouwen wekt betaal ik en hoop op levering. Tot nu toe niet verkeerd gegaan...
Old bikers never die, they just smell that way...