Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Kampeer schoenen  (gelezen 5811 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Kampeer schoenen
« Gepost op: 15-02-2013, 23:56 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4361
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #1 Gepost op: 16-02-2013, 08:52 »
Haha ze verzinnen toch wat. Ik vind dit iets voor BMW rijders samen met de hele Touratech catalogus :P . Slippers van de Schoenenreus doen het ook prima en zijn ook prima voor onder de douche
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #2 Gepost op: 16-02-2013, 09:41 »
en je andere voet dan? ik zie er maar eentje!  :-X

en gelukkig maakt schoenenreus een doorstart  ;)

Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1534
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #3 Gepost op: 16-02-2013, 10:37 »
De ultieme ultralight, voor vakantie, kamperen, wandelen. Even wennen hoe aan te doen maar dat gaat vrij snel goed (genoeg).
Zodra deze versleten zijn, meteen een paar nieuwe halen!

Dit is de trail running variant van Vibram. De Vibram FiveFinger Spyridon LS

Ik heb er net 3 weken elke dag op gelopen in zuid Afrika. Elk terrein. Woestijn zand, rots. Bergen. Gras, aarde. De stad. Zal ik ze naar m'n werk aan doen?
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #4 Gepost op: 16-02-2013, 11:56 »
Ik ken ze wel maar ik vind ze een beetje idioot. Wat is de reden dat de tenen apart zitten?


Ik hou van allstars. Genoeg gevoel door de zool heen, niet zweterig door de katoenen bovenlaag, drogen snel als ze nat worden, de zool heeft veel grip op vochtig polyester (zeilen) en met kamperen prop je ze ook overal tussen.
Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2013, 12:01 »
Ik ken ze wel maar ik vind ze een beetje idioot. Wat is de reden dat de tenen apart zitten?
Grip en gevoel lijkt me?  Ik zie me d'r ook nog niet op lopen, maar vind het wel "apart".  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2013, 14:21 »
Tenenfetish? ???

Ik denk dat sommigen hier er niet eens inpassen met hun lange tenen ;D

Even on-topic, leuk gevonden Gerald. Op zo'n 3 daagse kampeertocht in de lente kan het toch lekker koud worden als je 's avonds buiten loopt. Daarvoor lijken me die van jou geweldig!

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #7 Gepost op: 16-02-2013, 15:38 »
Helaas is mijn tweede-teen (die naast de grote) langer dan de grote teen... Verder wel geinig.

Mijn sandaaltjes hang ik lekker aan het bagagenet. Bij een benzinestation werd ik aangesproken omdat een dame het erg grappig vond, leek alsof ik op de moto lag.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1534
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #8 Gepost op: 16-02-2013, 17:00 »
Ik ken ze wel maar ik vind ze een beetje idioot. Wat is de reden dat de tenen apart zitten?


Ik hou van allstars. Genoeg gevoel door de zool heen, niet zweterig door de katoenen bovenlaag, drogen snel als ze nat worden, de zool heeft veel grip op vochtig polyester (zeilen) en met kamperen prop je ze ook overal tussen.

Loopt fantastisch...
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #9 Gepost op: 16-02-2013, 21:00 »
Ik vind die blote tenen maar niks: je kunt ze veel gemakkelijker bezeren. Met een gebroken teen loop je geen meter meer..
 
Verder zijn de Allstars van Fitna een outdoor nachtmerrie. Beschermingsloos slap en behalve op boten of verhard, totaal geen grip.
 
Maar goed, het ging hier om campingschoenen. Daar voldoen alle in dit topique aangehaalde soorten schoeisel wel natuurlijk. Ook blote voeten.
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #10 Gepost op: 16-02-2013, 21:02 »
Even wachten op de Timberland campingschoentjes die uitkomen met stalen neuzen :D

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #11 Gepost op: 16-02-2013, 22:09 »
Mja dat is het andere uiterste maar als prof outdoorgids (in ruste nu weliswaar) moet je mij dergelijk materiaal ook niet voorleggen eigenlijk.
Avonturier!

Offline member

  • Queen off-the-road
  • *****
  • Berichten: 843
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #12 Gepost op: 16-02-2013, 23:01 »
Mja dat is het andere uiterste maar als prof outdoorgids (in ruste nu weliswaar) moet je mij dergelijk materiaal ook niet voorleggen eigenlijk.

Welke schoenen met een licht gewicht en klein pakvolume vind jij dan wel goed geschikt?

Liever gelast dan geleaset

Offline member

  • *****
  • Berichten: 371
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #13 Gepost op: 16-02-2013, 23:02 »
...
Ik heb er net 3 weken elke dag op gelopen in zuid Afrika. Elk terrein. Woestijn zand, rots. Bergen. Gras, aarde. De stad. Zal ik ze naar m'n werk aan doen?

Ik zou effe wachten tot het voorjaar zich heeft gemeld, dan lijken me dit prima schoentjes! (hangt een beetje af van je werk natuurlijk)
Maar in Nepal trek ik toch maar mijn Lowa Trekkers aan (schoenen van het type stevig).

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Kampeer schoenen
« Reactie #14 Gepost op: 16-02-2013, 23:45 »
Welke schoenen met een licht gewicht en klein pakvolume vind jij dan wel goed geschikt?

Ik was daar offtopic natuurlijk, maar het antwoord had ik eerder reeds gegeven:
 
..Maar goed, het ging hier om campingschoenen. Daar voldoen alle in dit topique aangehaalde soorten schoeisel wel natuurlijk. Ook blote voeten..

Hoewel je op de camping natuurlijk ook gewoon je teen kunt bezeren.
 
Avonturier!