Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Paraplutenten  (gelezen 1875 keer)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Paraplutenten
« Gepost op: 04-03-2016, 16:11 »
Nóg meer uitbreidingen in de shop bij Heavy Duties Nederland; paraplutenten!

               

Als antwoord op de de populaire werptenten die vaak maar moeilijk te verstouwen zijn op een motor. Eerlijk is eerlijk; de werptenten die je steeds meer op festivals, treffens en andere plaatsen ziet, lijken natuurlijk ideaal. Er is echter 1 groot 'maar'; ingepakt zijn ze zo groot als een voorwiel. En da's op een motor niet fijn kan ik je vertellen. Ik heb er zelf ook 1 (tja, je hebt een tent-fetish of niet...), en ondanks dat ik een vrij breed bagagerek achterop heb, krijg ik'm niet 'flapper-loos' op de fiets. Een hoog "Thunderbirds are go!"gehalte.

Dus op zoek naar wat anders kwam ik bij paraplutenten terecht. Ik kende het principe al wel, maar vaak markeerde er nog wat aan; aparte binnen- buitentent, of geen luifeltje (zodat je bij een buitje de regen gelijk de binnentent en de slaapzak in ziet verdwijnen) of te gewoon klein.
Met Qeedo paraplutenten heb ik (denk ik) al deze dingen ondervangen; supersnel op te zetten (echt < 1 minuut), voldoende ruimte, all-in-one (binnen- & buitentent in 1 pakket) en (ook niet onbelangrijk) gewoon goed & waterdicht.
De tenten zijn voorzien van beproefde slimmigheden zoals een netje boven je hoofd voor een lampje , bril of telefoon, gesealde naden en alles wat je mag verwachten van gewoon een goeie tent.

Persoonlijk vind ik de Ash-2 de 'biker'tent bij uitstek; relatief kleine pakmaat, van alle gemakken voorzien (all-in-one, dus geen geklooi meer met een losse buitentent) en in verschillende kleuren verkrijgbaar waaronder zwart (....).

Voor meer productinfo en filmpjes kijk ff op paraplutenten.nl of in de shop van Heavy Duties Nederland. Ook je adres voor LOMO soft luggage en slaapzakken voor 'de wat grotere mensch'; de Buddy XL (ook lekker voor graatpakhuizen zoals ik die met opgetrokken knie(ën) slapen...).

ps:
de Ash-2 is live te bewonderen op de Motormarkt in Hardenberg op 26-3. Ik zet'm dan weer 103 keer op & af....
I don't know shit, but I recognize shit when I see it...