Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Geklust deze winter  (gelezen 809 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 26
Geklust deze winter
« Gepost op: 15-04-2006, 22:16 »
Bij aankoop was ik de jaren '80 styling al beu. Dus deze winter een nieuw kleurtje op de Pegaso.
Vooral het rode designer logootje vind ik goed gelukt.

Verwarmde handvatjes en GPS op gezet. Nu kan ik eindelijk die paden die niet op de kaart staan onthouden  ;)

In Utrecht op de beurs een helpje voor 50 euri gekocht en omgebouwd met speakers. Kan het iPodje aan voor die lange rechte wegen  8)

Lekker, dat geel met het paars.

Casper

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Geklust deze winter
« Reactie #1 Gepost op: 16-04-2006, 09:15 »
Citaat
Kan het iPodje aan voor die lange rechte wegen

Heb ik ook es geprobeerd, valt nog niet mee. Dat inbouwen en zo gaat wel, maar als je wat harder rijdt moet je aaipotje ook weer harder en als je dan stilstaat is het te hard enz. Boven de 100 hoor je sowieso niks meer door het windgeruis. Maar de momenten dat het wel werkt is wel kicken.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 319
Re: Geklust deze winter
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2006, 00:07 »
ik dacht eerst ook aan muziek op de motor want ik zag laatst een bmw voorbij komen die een radio had. maar mijn uitlaat maakt zowieso veel herrie, dan ook nog eens die wind naarmate je harder rijdt, lijkt me eigenlijk best wel frustrerend dan om steeds aan dat volume te zitten. vind motorrijden trouwens ook wel fijn omdat ik dan juist effe niks anders aan mn hoofd heb.
XTZ660 Ténéré!