Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië  (gelezen 17018 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 129
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #15 Gepost op: 01-08-2012, 06:26 »
Ik denk niet dat dit bij EAO het geval was zowel bij Memo en EAO krijg je een lichte lunch na het rijden dat is normaal in de voor avond.
Het echte avondmaal word eigenlijk door de organitie gegeven om 9 uur in het hotel.
Als je reeds een keer met EAO in de Tuareg was weet je vast dat onze mensen tot de laatste moment s'nachts dus nog met koffie en ander lekkers klaar stonden voor de team leden.
Deze rally doen we nu al 15 jaar mee en hadden vorig jaar 2012 een team van bijna 50 mensen waarvan 12 medewerkers om de klanten te dienen.
De Albania Rally was het dit jaar ook voor ons de eerste keer en weten nu wat te doen voor de volgende editie.
Ik hoop dat je dit begrijpt en dat je ons EAO team in de Tuareg  of een andere rally weer zal versterken.
Grt Martin

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #16 Gepost op: 01-08-2012, 08:17 »
Houd ook de Balkan Breslau eens in je achterhoofd, zowel prijs als rijtechnisch wel interessant. Kosten inschrijving nog geen €1000,-- (dit jaar) en ik heb iets gehoord dat de orga je motor kan vervoeren voor €600. Zelf nog een ticket naar Boekarest voor weinig en daar staat de bus van de orga klaar om je 60 km verderop te brengen. Catering was in Polen altijd heel goed geregeld, al kwam je na twaalven binnen, er was altijd nog warm eten te krijgen. Oh, en ehhh, veel minder water en moeras dan de Polen Breslau (voor de mensen die geen duinen en rivieren door willen is dit denk ik een hele mooie compromis)!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 129
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #17 Gepost op: 01-08-2012, 08:48 »
De EAO prijzen worden iets aangepast en volgen de komende dagen
Groeten Martin

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1982
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #18 Gepost op: 01-08-2012, 18:33 »
Opdat wij elkaar wél goed verstaan: Ik bedoel niet EAOB af te branden; de organisatie van de rally zélf liet forse steken vallen en Memo was voor de AlbanieRally een stuk duurder. Maar ook, althans daar, niet ten onrechte. To budget or not to budget; zoiets. Ik heb bij Memo ook niemand in een tentje gezien.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 129
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #19 Gepost op: 03-08-2012, 12:52 »
Voor het tentje daar kon je zelf voor kiezen in hotel slapen was paar honderd Euro duurder.
Volgende keer gaan we onze deelnemers nog eens extra in de watten leggen.
Belooft
Groeten Martin
nb: Ik heb de eerste inschrijvingen voor de Tuareg Rally al binnen.
We hebben het sponsorpakket omgezet in een korting van 250€ reeds verrekend in de tabel hieronder.

eao@telenet.be
http://www.eaob.eu/index.php/nl/rallys/20-tuareg-rally



Offline member

  • *****
  • Berichten: 174
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #20 Gepost op: 04-10-2012, 10:42 »
Er zijn op donderdag 11 Oktober in Zwanenburg (Venenweg 4) en 18 Oktober in Lochem (Zutphenseweg 35) info avonden van EAO waar o.a. de Tuareg Rally wordt besproken. Beide avonden beginnen om 20.00 uur.
 
EAO - Tuareg Rallye 2012 Trailer

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #21 Gepost op: 25-10-2012, 22:17 »
voor impressie van de 2012 Tuareg --> zie http://rallyteamalwin.com/fotos-en-video/tuareg-2012/ (video onderaan de pagina)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #22 Gepost op: 12-11-2012, 18:43 »
Ik ga mee met de service van Memotours. Ik heb zelf drie keer de Tuareg gereden en alle keren in de service bij Memotours. Alle keren perfecte service, door ruime bagagemogelijkheden, goede monteurs en perfecte catering.
 
Aankomende woensdag, 14 november om 20.00 houdt Memotours een presentatie bij MVM motoren in Soesterberg. Ik en een aantal andere rijders houden een presentatie en vertellen over onze ervaringen en we kijken vooruit naar de komende rally.
 
Leuk als je komt! Mooie centrale plek in het land!
 
Even de info: 
 
woensdagavond 14 november om 20.00
 
MVM motoren
Postweg 25
3769 BV Soesterberg

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #23 Gepost op: 12-11-2012, 21:25 »
Heb weer ingeschreven en ga mee met EAO. Toch altijd net even goedkoper en ook goede service. Daarnaast vind ik wel leuk om in een winners team te zitten, vorig jaar 1ste en 2de plaats en ieder afgelopen jaar op het podium. Heb ik net iets meer mee dan met iemand die altijd met zijn handen in z'n zakken staat  ;D









Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #24 Gepost op: 13-11-2012, 17:17 »
Wat mij betreft maakt me dat podium niet zo veel uit. Het gaat mij om een goede service en die heb ik bij Memotours altijd gehad. Met name perfecte monteurs, ondersteuning voor en tijdens de rallly en een perfecte catering. Gewoon goed dus en voor een eerlijke prijs.
 
groeten, Jeroen
 
Ps. dit is mijn eerlijke mening, ik krijg hier geen vergoeding voor ofzo. Het was voor mij altijd prima.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #25 Gepost op: 15-11-2012, 17:33 »
Tijdens de  presentatie van MEMO TOURS over de Tuareg Rally bleek wederom dat het écht mooie rally betreft!  De rijders uit edities van voorgaande jaren kijken al weer uit naar deze rally. Ook de nieuwkomers werden besmet door de enthousiaste verhalen. Van de organisatie hebben we inmiddels het volgende bericht ontvangen:
De nieuwe routes voor motoren bevat ook in Tunesië weer gedeelten met een hoog enduro gehalte, waar de Tuareg Rallye beroemd om is. Voor de auto's is er in Tunesië de "Thomas Garden" die vergelijkbaar is met de "Boilerpass", maar veel langer, en de "Scubapass" waar de motorrijders de diepte in gaan; al met al een bron voor verhalen op de winner party. Overall gezien heeft de organisatie een track neer gezet die in kwaliteit zeker vergelijkbaar is met Marocco. Hoofdzakelijk onbekende routes die bijna niet voorkomen in andere Tours! Kortom, er staat ons iets moois te wachten.


Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #26 Gepost op: 24-11-2012, 12:32 »
Zo, www.rallyteamalwin.com is ook weer ingeschreven voor de 2013 Tuareg Rally met het Maxtraction UK team....... 8)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #27 Gepost op: 24-11-2012, 13:11 »
Zo, www.rallyteamalwin.com is ook weer ingeschreven voor de 2013 Tuareg Rally met het Maxtraction UK team....... 8)


Blijft mooi speelgoed :)
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #28 Gepost op: 30-11-2012, 17:46 »

Zo ingeschreven , en heb net als Jeroen alleen maar goede ervaring met MemoTours dus besloten ook maar weer met hun mee te gaan .
 
Ze hebben zich voor mij al bewezen , ik was alleen  overgestapt als het een aanzienlijk verschil was geweest met EAO , maar het blijft bij tientjeswerk , vind ik de moeite niet .
 
 
 
 
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 129
Re: Tuareg Rallye 8-15 maart 2013 Tunesië
« Reactie #29 Gepost op: 05-12-2012, 17:14 »
Nog enkele plaatsen vrij bij het EAO rally team.
Vraag uw service pakket op maat.
Vriendelijke groeten Martin Fontyn
www.eaob.eu
eao@telenet.be
0032 487638060
Martin Fontyn