Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg Rally 2010  (gelezen 14453 keer)

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg Rally 2010
« Reactie #135 Gepost op: 16-04-2010, 09:55 »
Mooie shots!! Krijg zo een goede indruk van de ondergrond en parcours. Maar wat een rammelbak is zo'n auto... ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 129
Re: Tuareg Rally 2010
« Reactie #136 Gepost op: 16-04-2010, 14:52 »
Tuareg 2011 inschrijving open.
EAO service aanbod
http://www.eaob.eu/Tuareg%20rally%202011/service%20pakket.html
 
Haal alle controle posten en verdien 250€ cach.
Groeten Martin

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 16
Re: Tuareg Rally 2010
« Reactie #137 Gepost op: 16-04-2010, 15:14 »
nou bij mij ging die sensor dus al werken bij een hoek van 45%, dus zodra ik omhoog ging of zijwaarts in een duin hing sloeg de motor af. ik heb hem gewoon losgekoppeld, je kan er alleen slecht bij.. Standaard sensor heb ik niet, wat is een koppelings sensor??
Waar zit die sensor eigenlijk, mocht het mij ook een keer overkomen ?
Ergens onder het zadel bij de accu in de buurt of zo ? Zag op het electrisch schema dat de draad rechtstreeks van de injectie-module afkomt (maar een schema zegt nog niks qua locatie natuurlijk  :confused: ).
En kun je de sensor gewoon onderweg afkoppelen of doorverbinden ? Geen gevolgen voor de injectie neem ik aan voor wat betreft het vermogen.
Enter Sandman !!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Tuareg Rally 2010
« Reactie #138 Gepost op: 16-04-2010, 16:09 »
Waar zit die sensor eigenlijk, mocht het mij ook een keer overkomen ?
Ergens onder het zadel bij de accu in de buurt of zo ? Zag op het electrisch schema dat de draad rechtstreeks van de injectie-module afkomt (maar een schema zegt nog niks qua locatie natuurlijk  :confused: ).
En kun je de sensor gewoon onderweg afkoppelen of doorverbinden ? Geen gevolgen voor de injectie neem ik aan voor wat betreft het vermogen.

mooie filmpjes ik herken de route zelfs in die duinen!

die sensor zit precies onder je accu, dus de tank moet eraf. Op zich niet moeilijk maar je bent wel ff bezig. ziet er uit als een rechthoekig doosje, met de letter "top" er op, aan de kopse kant een witte 3 polige stekker. lostrekken en klaar, merk je verder niets van.  ( ja je foutmeldingslichtje gaat 1x lang en 5x kort knipperen, omdat ie ziet de de omvalsensor niet goed werkt :)
offroadmotorloos. even.