De ARM Allroad rit was de eerste "allroad" shakedown. Alles is blijven zitten, geen boutjes losgetrild
Ook de eerste echte ervaring opgedaan met de Rally Dash. En die heeft prima gedan. Goed leesbaar, en wat vooral belangrijk is, makkelijk bij te stellen om de totaalafstand van het roadbook bij te houden. Knoppenbediening is ook erg goed, zowel voor roadbook (geen wipschakelaar, maar dus ook drukknoppen) als voor de Rally Dash zelf. In vergelijk met mijn oude ICO? Veel makkelijker te bedienen, maar de oudere ICO's staan bekend o de stugge knoppen, en helemaal als zel al behoorlijk oud zijn. Uiteraard meer mogelijkheden (rijdend je wielomtrek aanpassen, snel terug of optellen met bijstellen) maar die maken het gebruik alleen maar prettiger. En ook nog ietsjes goedkoper
Als je al een ICO sensor hebt kan je die blijven gebruiken, de connectoren zijn hetzelfde. Ik heb de NMEA van de GPS ook aangesloten, via de powerbox worden die signalen door de Rally Dash afgevangen en gebruikt voor de voorliggende koers. ALs je sensorkabel breekt maakt de Rally Dash op dat moment ook gebruik van de gps snelheid en afstand. Thuisbrengertje zeg maar....
INmiddels weer wat verder met de om/afbouw:
Geen modder meer in de tank
Even uitvogelen wat waaraan moet:
En met een geintje van KTM, wel een kabel de boom in, maar er niet meer uit:
En het resultaat, de koppelingsbevestiging kon weer een stukje opschuiven, iets van de vervorming door de kromming van het stuur af.
En meteen een "tussenstand" op de lichtschakelaar die het licht uit zet, niet echt de bedoeling, maar hij blijft zo stilstaand er wel lekker op hangen.
Het volgende zal wel het rek gaan worden voor de Rotopax bevestiging, of toch de Scott stuurdemper mount??