Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.  (gelezen 3368 keer)

Offline member

  • Reislustig.....
  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Gepost op: 10-07-2017, 14:46 »
Beste mede rijders,

Na al wat jaartjes stilletjes meegelezen te hebben wil ik via deze weg onze nieuwe webshop www.bartang.eu onder de aandacht brengen.

Na samen met met mijn  partner Leonie lang per motor gereisd te hebben (www.amsterdamtoanywhere.nl), besloten we onze opgedane ervaring en kennis te gebruiken om een online winkel te starten gericht op motorreizigers.
We streven ernaar om vooral kwalitatief hoogwaardige spullen te verkopen die we zelf ook gebruiken en waar we vol achter kunnen staan. We zijn nog volop bezig met het uitbreiden van ons assortiment maar hebben op dit moment al een aantal zeer interessante merken aan boord zoals KLIM, Motion Pro en Dynaplug.
Naast goeie spullen verkopen willen we nieuwe reizigers inspireren en voorzien van (gratis) advies.
Neem eens een kijkje in onze shop en vertel ons wat je er van vindt en welke producten je (nog) mist.


Groet,


Peter Scheltens
Amsterdam to Anywhere...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 134
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #1 Gepost op: 13-07-2017, 10:37 »
Ziet er goed uit.   Succes.   
Kantelberg FE450 - Katie  990R - Husky 701E

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #2 Gepost op: 13-07-2017, 10:46 »
Vind het een prettige overzichtelijke site.
Maar mis het stukje AllRoadManiac aanbieding.
Bijvoorbeeld : openingsactie op Motion Pro bandenlepels.

Gr Marco

Offline member

  • Reislustig.....
  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #3 Gepost op: 13-07-2017, 11:30 »
Vind het een prettige overzichtelijke site.
Maar mis het stukje AllRoadManiac aanbieding.
Bijvoorbeeld : openingsactie op Motion Pro bandenlepels.

Gr Marco
;D


Dat begrijp ik!  ;) Ze zijn nu 36 euro, lager gaat helaas niet...
Morgen of overmorgen verwacht ik weer nieuwe voorraad, met o.a.: BeadPro, Safety Seal proppenset en een set van 2x T-6 Combo bandenlichter (32mm,10/12mm en adapter 32-22/27)
Amsterdam to Anywhere...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #4 Gepost op: 13-07-2017, 17:32 »
Leuk veel succes! Ik zeg gewoon helpen en wat bestellen als je wat nodig hebt. Als je voor de laagste prijs gaat is er op internet genoeg te vinden. als je het een mede forumlid gunt bestel je toch gewoon? Je geniet hier vast meer van persoonlijke nazorg en garantie dan op die goedkope webshops.


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 137
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #5 Gepost op: 13-07-2017, 20:03 »
Mooie spulletjes.
Veel succes!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 229
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #6 Gepost op: 13-07-2017, 20:31 »
Die Adaptor om een 32 naar 27/22 is handig, want soms kom je bij je voorpoot niet weg met de wat dikkere (alu) 27 ring.


Zelf ben ik erg tevreden van het kettingponsje, veel centjes, maar licht, en met de adaptortjes die erbij zitten ook  voor meer dingen bruikbaar, alleen jammer dat je weer een steek 14 moet meenemen, maar dat is te ondervangen met de knipex 86 03 180 tang,
Net groot genoeg om je visje te monteren, en kabelschoentjes dicht te knijpen, die moet dus in je shop, samen met reserve pennetjes voor het ponsje.


SRTTRXXXBETA

Offline member

  • Reislustig.....
  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #7 Gepost op: 13-07-2017, 20:42 »

Bedankt voor de leuke reacties!

Die Adaptor om een 32 naar 27/22 is handig, want soms kom je bij je voorpoot niet weg met de wat dikkere (alu) 27 ring.


Zelf ben ik erg tevreden van het kettingponsje, veel centjes, maar licht, en met de adaptortjes die erbij zitten ook  voor meer dingen bruikbaar, alleen jammer dat je weer een steek 14 moet meenemen, maar dat is te ondervangen met de knipex 86 03 180 tang,
Net groot genoeg om je visje te monteren, en kabelschoentjes dicht te knijpen, die moet dus in je shop, samen met reserve pennetjes voor het ponsje.


Bedankt voor de tip! ;)
Amsterdam to Anywhere...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 229
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #8 Gepost op: 13-07-2017, 21:12 »
Bas is  ook een fervent gebruiker van de Knipex tangen, dus als dat jullie brommers waren die een paar jaar geleden in Alphen stonden kende je`m al.
SRTTRXXXBETA

Offline member

  • Reislustig.....
  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #9 Gepost op: 13-07-2017, 21:44 »
Bas is  ook een fervent gebruiker van de Knipex tangen, dus als dat jullie brommers waren die een paar jaar geleden in Alphen stonden kende je`m al.


Grappig, ik heb die tang even gegoogeld. Blijkt al jaren in mijn toolrol te zitten! ;D  Is inderdaad een fijne tang. ;)
Ken Bas idd erg goed, is een supergozer en vakman. Veel goede adviezen van hem gehad.
Amsterdam to Anywhere...

Offline member

  • Reislustig.....
  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #10 Gepost op: 03-08-2017, 13:15 »
Naar aanleiding van wat vragen over de beschikbaarheid van de BeadPro beadbreaker: Deze zijn inmiddels weer terug op voorraad. Wees er snel bij want de voorraad is beperkt! Ook nieuw zijn de Safety Seal proppenset en de Motion Pro bandenlichter set.
https://www.bartang.eu/gereedschap/
Amsterdam to Anywhere...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 418
Re: Bartang.eu Nieuwe webshop voor de motorreiziger.
« Reactie #11 Gepost op: 29-12-2017, 19:28 »
Recent was ik op zoek naar wat Motion Pro artikelen en kon ik eigenlijk weinig vinden in Nederland totdat ik de website van Peter (www.bartang.eu) tegen kwam. Wat ik zocht stond niet op de website dus maar een mail gestuurd of hij de spullen wel kon leveren. Snelle reactie terug dat dat geen probleem was inclusief de vraag of ik even wilde bellen. Vervolgens 20 minuten aan de lijn gehangen met allerlei motorverhalen over en weer ;D

Spullen zijn uiteindelijk besteld en tevens vanaf nu ook toegevoegd aan de website. Onder andere bij hem nu te koop een Sealmate en Micro bleeders. Zie hier voor meer: https://www.bartang.eu/gereedschap/

Vele andere Motion Pro artikelen kan hij ook leveren op aanvraag!

Fijne webshop met prima contact!
KTM 990 Adventure R