Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Helmen  (gelezen 234958 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Helmen
« Reactie #30 Gepost op: 04-02-2006, 07:55 »
...

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: Helmen
« Reactie #31 Gepost op: 04-02-2006, 08:13 »
Ik heb de Arai Tour-X vanuit Duitsland laten komen, zat met de verzendkosten onder de laagste Termaat-prijs !

www.fc-moto.de



De VX Pro hebben ze ook met mooie kleurtjes voor lage prijzen !
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) [/color]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Helmen
« Reactie #32 Gepost op: 04-02-2006, 08:25 »
...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Helmen
« Reactie #33 Gepost op: 04-02-2006, 09:24 »
ik ken ze, maar ik heb ook even bij termaat gevraagd naar de persoonlijke korting (altijd doen daar) Dan komen ze nagenoeg op dezelfde prijs, en koop ik het dus liever bij Termaat omdat ie hier om de hoek zit.

grts

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Helmen
« Reactie #34 Gepost op: 04-02-2006, 13:24 »
...

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 8
Re: Helmen
« Reactie #35 Gepost op: 04-02-2006, 18:47 »
@noppy,

Ik heb eerst gemaild of de helm op vooraad was,...en dat konden ze gewoon zeggen.

Verder werd de Arai-doos natuurlijk onherkenbaar verpakt,...binnen een paar dagen op de stoep.

De luitjes hebben wel ervaring,..maar zoals Gerben zegt met een beetje babbelen kan je hem misschien ook ophalen bij Termaat voor dezelfde prijs !

Ik heb trouwens de Tour-X Motard black,...Tophelm,....wel last van windgeruis bij snelweg gebruik teminste als ik hem met mijn intergraal vergelijk van Arai !

"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) [/color]

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Helmen
« Reactie #36 Gepost op: 06-02-2006, 10:20 »
@noppy,

Ik heb eerst gemaild of de helm op vooraad was,...en dat konden ze gewoon zeggen.

Verder werd de Arai-doos natuurlijk onherkenbaar verpakt,...binnen een paar dagen op de stoep.

De luitjes hebben wel ervaring,..maar zoals Gerben zegt met een beetje babbelen kan je hem misschien ook ophalen bij Termaat voor dezelfde prijs !

Ik heb trouwens de Tour-X Motard black,...Tophelm,....wel last van windgeruis bij snelweg gebruik teminste als ik hem met mijn intergraal vergelijk van Arai !



Je kan de helm bij Arai laten checken of die ventilatie klepjes (bovenop je helm) wel goed aansluiten. Zelf eerst proberen goed dicht te drukken, dat wil ook nog wel eens helpen. Had ik met mijn vorige Tour X helm ook gehad. Eerst wilde ze dat bij Arai niet geloven. Mocht toch langs komen bij Arai en we hadden inderdaad gelijk, de klepjes sloten niet goed af bij harde wind. Vervangen en ik had er geen last meer van.

Over het algemeen vind ik het wind geruis wel meevallen met de Tour-X. En als je oordoppen inhebt dan hoor je helemaal geen geruis meer. :D

Misschien staat Arai wel op de beurs, dan kan je het gelijk laten controleren. En anders bij een Arai dealer brengen, die stuurt je helm dan voor je op en binnen een mum van tijd is ie weer terug. Had Ed ook laten doen en gelijk zijn er stukken aan de binnenkant vernieuwd!! Wat een service :o En dat kost je dan geen cent! :-X ::) Daarom is Arai zo fijn, goeie service en garantie. Nee, ik ben geen vertegenwoordiger van Arai ;D :D  Het zijn wel kostbare helmen, maar dan heb je ook wat ;)

O ja, in Zwolle bij van Kalsbeek heb je ook leuke aanbiedingen van Arai, ff babbelen met zo'n verkoper en meestal valt er wel wat te regelen.


Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Helmen
« Reactie #37 Gepost op: 06-02-2006, 17:29 »
Ik ga voor een wat goedkopere helm... maar om er het allroadmaniacs logo op te zetten lijkt me wel leuk idee! Als je een paintbrusher kent en een mooi logo hebt, dan kom ik ook effe langs.

Geert.
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • Aut viam inveniam, aut faciam
  • *****
  • Berichten: 1314
Re: Helmen
« Reactie #38 Gepost op: 08-02-2006, 19:57 »
zijn stikkers laten maken (100 stuks ofzo) niet goedkoper?

kan daar ook wel eens naar kijken...

is weer eens wat anders dan badges, petjes, polo's  ;D ;D ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Helmen
« Reactie #39 Gepost op: 10-02-2006, 07:18 »
zijn stikkers laten maken (100 stuks ofzo) niet goedkoper?

kan daar ook wel eens naar kijken...

is weer eens wat anders dan badges, petjes, polo's  ;D ;D ;D

http://www.allroadmaniacs.nl/index.php/topic,1071.0.html  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Helmen
« Reactie #40 Gepost op: 10-02-2006, 07:22 »
Lijkt me een leuk idee...

...maar zijn die achterbrugstickers niet veels te lang voor op mijn helm ???

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Helmen
« Reactie #41 Gepost op: 10-02-2006, 11:39 »
Had je maar XL moeten kopen  :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
Re: Helmen
« Reactie #42 Gepost op: 18-02-2006, 11:42 »
Donderdag heb ik op de beurs gezocht naar een tour-x. Heb er bij 2 zaken gezien voor 475, waar de normaal 525  kost. Schiet niet op dus. Maar bij safe lag er 1 voor 375! Helaas alleen niet mijn maat, en andere maten hadden ze niet. :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Helmen
« Reactie #43 Gepost op: 18-02-2006, 11:48 »
Bij de beurs in Den Bosch lagen ze in XS, S en XL, voor 249! maarja... da past voor mij ook niet

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Helmen
« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2006, 13:50 »
En mij past die Arai niet!!

Er lag een S en een M. De S (mijn gebruikelijke maat) deed direct bij het opdoen vreselijk zeer op mijn voorhoofd en de M zat veel te los. Weet iemand of er nog meer merken zo'n combi cross/vizier helm verkoopt?