Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?  (gelezen 5787 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Gepost op: 10-10-2010, 19:00 »
Na 2 weken marokko en en 2 weken alpen offroad is het hek van de dam. Ik wil meer. Wegens jaarplanning moet dit in feb uiterlijk maart gebeuren. Waar moet je dan zijn?
 
Turkije/marokko al mogelijk? Budget ca 2000 euro, heb zelf een KTM 640 adv of een DRZ400e ter beschikking. Huren is ook een optie. Ben geen endurorijder/crosser maar wel een ervaren straatrijder en intussen ken ik de truukjes ook offroad.
 
Heb lichtgewicht campeerspul waarbij het tot -5 te doen is. Regen heb ik een hekel aan.
 
Iemand tips, interesse?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 871
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2010, 19:34 »
tip: www.memotours.nl of www.yoshimoto.de
verzorgen gehele trip incl alles voor nette prijs.......
ik was naar turkije in mrt en dat was echt kicken!!

(kan helaas nog niet zover vooruit plannen)
Honda V45 Magna-Suzuki Dr800s-Ktm Exc525-Beta300RR

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #2 Gepost op: 10-10-2010, 21:31 »
Als je terug wilt naar Marokko: geweldige periode! Alleen zit de Hoge Atlas nog wel dicht op de mooiste doorsteken. De woestijn daarentegen is dan heerlijk toeven zo tussen 28 en 35 graden.

Is ook kwa toerisme redelijk rustig, dus kun je een beetje afdingen op de prijzen. Ik vertrek overmorgen weer, en nu is het hoogseizoen en is het in de woestijn nog net ff heet.

Als je wil weten waar je moet wezen, mail maar even..

Grtz, Brom
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #3 Gepost op: 10-10-2010, 23:17 »
Marokko was geweldig en is zeker voor herhaling vatbaar. Maar iets nieuws is ook aantrekkelijk. Yoshimoto heb ik al eens eerder naar zitten kijken. Februari ook te doen in Turkije?
 
Zal eens informeren

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #4 Gepost op: 11-10-2010, 09:22 »
het is in die periode ook erg mooi in de Algarve, www.algarve/offroad.com Eindeloze berg en rotspaadjes, bergen,. kust, alleen geen woestijn. verdre heb je er alles! 
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4266
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #5 Gepost op: 11-10-2010, 10:55 »
je kan mee naar Algerije als je iets later vertrekken wil :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2010, 21:46 »
Later vertrekken gaat echt niet. Wordt erg warm van het yoshimoto kappodokien (capadocia?) verhaal. Prachtige omgeving en binnen budget. Komt nog een ticket bij maar zal niet de wereld kosten in deze periode.

Offline member

  • Marokko Offroad Allroad Road
  • *****
  • Berichten: 247
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2011, 17:37 »
Misschien wil je mee met ons naar marokko in de eerste week van mei? Zie mijn oproep in deze rubriek.
 
Groeten. Marco.
Is je band 'half op' of 'half nop'?

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2011, 21:07 »
je kan mee naar Algerije als je iets later vertrekken wil :)

Wanneer ga je..? :D
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4266
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2011, 21:59 »
dat is nog open, hang nu tussen ijsland en algerije in. Maar denk aan maart.  April/mei vorig jaar was lekker warm zeg maar!

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #10 Gepost op: 30-01-2011, 10:31 »
Ben sept '09 naar de Spaanse Pyreneeën geweest. Van de Middelandse zee naar de Atlantische oceaan enkel offroad ! Probeer er jaarlijks een uitstapje van te maken gelet op het feit dat je maar korte periode weg bent, het dichtbij is, en helemaal ondergedompeld bent in een andere sfeer met pure off road (gravel).
Meestal rijden we met een kleine kliek, al dan niet vergezeld van een jeep (is lekker makkelijk voor het materiaal). We kamperen op de talrijke campings onderweg en de gehele trip kost bijna niets... Je moet per overnachting ongeveer 20 euro rekenen... Das alles.

Meestal ben ik een klein weekje weg.

De datum dit jaar ligt nog niet vast... Als je interesse hebt kunnen we het eens bekijken, al is het wel kort dag natuurlijk...

Verwondering is aan het uitsterven....
KTM 990 Adventure R
www.procentrum.nl    www.motortraining.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #11 Gepost op: 30-01-2011, 18:58 »
pyreneeen is idd geweldig, maar zal in feb mrt beter zijn voor skieen vermoed ik. Mijn vrouw bevalt half mei volgens planning. wil dus uiterlijk half april terug zijn dus eind feb of maart lijkt het beste.
Lastige periode. europa (te) koud, en voor ver weg is een weekje wat kort. Misschien toch maar najaar aanhouden.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 121
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #12 Gepost op: 30-01-2011, 19:05 »
Ben sept '09 naar de Spaanse Pyreneeën geweest. Van de Middelandse zee naar de Atlantische oceaan enkel offroad ! Probeer er jaarlijks een uitstapje van te maken gelet op het feit dat je maar korte periode weg bent, het dichtbij is, en helemaal ondergedompeld bent in een andere sfeer met pure off road (gravel).
Meestal rijden we met een kleine kliek, al dan niet vergezeld van een jeep (is lekker makkelijk voor het materiaal). We kamperen op de talrijke campings onderweg en de gehele trip kost bijna niets... Je moet per overnachting ongeveer 20 euro rekenen... Das alles.

Meestal ben ik een klein weekje weg.

De datum dit jaar ligt nog niet vast... Als je interesse hebt kunnen we het eens bekijken, al is het wel kort dag natuurlijk...


Dat hoort zich goed aan laat maar eens weten als je weer gaat.
Als ik mee mag natuurlijk.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 63
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #13 Gepost op: 30-01-2011, 22:32 »
De datum dit jaar ligt nog niet vast... Als je interesse hebt kunnen we het eens bekijken, al is het wel kort dag natuurlijk...

enig idee wanneer je dit jaar wil gaan? heb eventueel wel interesse om in het voorjaar mee te rijden.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: offroadreisje feb/mrt 2011, waarheen en wie gaat mee?
« Reactie #14 Gepost op: 31-01-2011, 10:04 »
Hoi !

Ik weet normaal gezien rond half tot eind februari iets meer. Ik ga eerst even naar Ierland en weet daarna  wie er nog mee gaat naar de Pyreneeen en hoeveel plaatsen er dan nog over zijn. Ik neem meestal ook een jeep mee die wat materiaal kan meenemen en eventueel bagage omdat er dan wat meer fun factor in het rijden zit, begrijp je?

Ik zal iets laten weten als ik meer weet, en als er mensen zijn die geïnteresseerd zijn, laat dan maar iets weten via het forum of mijn pb. Dan kontakteer ik jullie als het zover is. De sfeer is wel ongedwongen, geen sociale verplichtingen, relaxed maar relatief sportief.

Groetjes

Verwondering is aan het uitsterven....
KTM 990 Adventure R
www.procentrum.nl    www.motortraining.be