Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Forum-update  (gelezen 8330 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum-update
« Reactie #45 Gepost op: 27-03-2008, 00:14 »
Ik vin het wel lastig/onduidelijk dat links/URLs niet in een andere kleur aangegeven worden, pas bij mouseover zie je ze.

Done!! Alleen doet hij het niet echt consequent  ??? zoeken we morgen wel weer verder uit.....


Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum-update
« Reactie #46 Gepost op: 27-03-2008, 00:22 »
Het is kennelijk al laat, een link die je reeds aangeklikt hebt moet natuurlijk ook de underline houden, en dàt moet je natuurlijk ook wel weer declareren in de css ::) Ik duik m'n bed maar effe in voordat ik nog meer vreemde dingen ga doen.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum-update
« Reactie #47 Gepost op: 28-03-2008, 16:20 »
Weer een afbeeldingupload mogelijkheid ingebakken. Zelf in beheer, onbeperkte ruimte, zolang de hoster niet failliet gaat natuurlijk  ;)

In het reply-venster is een knop  en invoervak onder verzenden gekomen,


Ga met de knop bladeren op zoek naar je afbeelding op je eigen computer, druk op upload,



effe wachten en er verschijnt een nieuw venstertje op dezelfde plaats met een link en een thumbnail. Klik éénmaal in het linkregeltje, rechts klikken kopieren en daarna in je tekst plakken. Via de back-link kom je weer terug bij het invoerveldje voor een eventuele volgende afbeelding.

Het tweede venstertje vergt nog wat layoutaanpassing, maar dat komt nog wel  tzt...... ook de melding als je een te groot bestand upload komt niet goed in beeld....-moet nog een nette link naar het beginschermpje krijgen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1453
Re: Forum-update
« Reactie #48 Gepost op: 31-03-2008, 11:17 »
ik zie nog geen "zomertijd" update ::)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum-update
« Reactie #49 Gepost op: 31-03-2008, 13:28 »
Is er iets mis mee dan?

Ja dus...........hmmmmmmmmmmm servertijd staat wel goed, dan zit er vast nog ergens een optie.....ga effe op zoek voor je

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1453
Re: Forum-update
« Reactie #50 Gepost op: 31-03-2008, 13:30 »
ik test nu even; de tijd is 13.28 op m,n PC, welke tijd staat er nu in de regel van het bericht?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4367
Re: Forum-update
« Reactie #51 Gepost op: 09-04-2008, 14:26 »
Ik kan niet inloggen op m'n werk omdat die balkjes onder het allroadmaniacs.nl vallen. I.E. en resolutie op 1024*768. Om in te loggen moet ik em op een groteren resolutie zetten zodat de balkjes vrij zijn. Is daar nog wat aan te doen. Voor de rest vind ik het mooi en werkt goed.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Forum-update
« Reactie #52 Gepost op: 09-04-2008, 14:52 »
Als je eerst op de knop inloggen drukt, voordat je iets ingevuld hebt, krijg je een ander scherm met centraal gewoon invulvelden. Dan gaat het inloggen wel duidelijk.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: Forum-update
« Reactie #53 Gepost op: 09-04-2008, 16:00 »
op mn telefoon kan ik heel mooi inloggen lijkt, het maar naar inliggen komt de melding dat deze fuctie ( ingelogd zijn) nog niet beschikbaar is. Dat zou natuurlijk wel mooi zijn,... :)
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4367
Re: Forum-update
« Reactie #54 Gepost op: 10-04-2008, 08:35 »
Als je eerst op de knop inloggen drukt, voordat je iets ingevuld hebt, krijg je een ander scherm met centraal gewoon invulvelden. Dan gaat het inloggen wel duidelijk.

Dat werkt idd, bedankt!
None of us is as strong as all of us.