De houder waar mijn kilometerteller in hangt is gescheurd, en heeft gelijk maar mijn teller vermoord. Aangezien het nogal een zwaar geheel is, heb ik op e-bay een KTM EXC teller gekocht, met sensorkabel. Die wil ik aansluiten op de electra van de TTR, zodat ik een mooi verlicht klein tripmetertje heb
Deze dus
Uit deze teller komen 3 stekkerblokjes
1 blokje met 2 draadjes (een witte en een grijze) voor de sensor,
1 blokje voor de afstandbediening (3 draadjes-zwart, bruin en rood)
1 blokje voor stroom (?) maar wel 4 draadjes (blauw-geel-groen-paars)...
Ik heb inmiddels het schema van een ouder model gekregen
Daar lees ik de het2 draadjes blokje naar de accu gaat (die heeft een TTR niet), het 3 draadjes blokje naar de sensor, en de 4-draadjesblokje naar de remote.
Nou mijn vragen.
Ik wilde de originele tellerverlichting afknippen en die draden aansluiten op de tripmeter. Op het schema zie ik een accu. Is het beter om een accutje te kopen en de teller daarop aan te sluiten (op zich niet zo slecht, kan ik mijn roadbook er ook op laten draaien)
Kan ik dit "oude" schema aanhouden. Misschien heeft iemand het schema van het nieuwe model voor me?? Ik denk zelf dat het niet veel anders is, maar heb geen zin de boel op de blazen.
alvast mijn eeuwige dank