Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad Evenement Canadeese Rockies - Wanduro WANDR!  (gelezen 1399 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Offroad Evenement Canadeese Rockies - Wanduro WANDR!
« Gepost op: 22-01-2018, 16:18 »
Hallo Allemaal,


Mochten er mensen zijn die de Canadeese rockies willen ervaren op een enduro of adventure motor:


www.wanduro.com/wandr

d

We zullen zorgen voor kortingen op motorhuur - en als mensen vanuit Europa komen en wat langer rond willen rijden kan ik wat tips/tracks delen met mooie offroad paden en wildkampeerplekjes!


Groet,
Daan





p.s. beide foto's zijn gemaakt op de trails van de WANDR!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: Offroad Evenement Canadeese Rockies - Wanduro WANDR!
« Reactie #1 Gepost op: 22-01-2018, 19:30 »
Gaat het weer gebeuren Daan?! Nice! en weer een event op de wensenlijst! Helaas wordt die op het moment alleen maar groter ipv kleiner.  :-[ ;)


Kom maar weer op met al die mooie foto's en lekkermakerij..  8)


ps je linkje werkt niet...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Re: Offroad Evenement Canadeese Rockies - Wanduro WANDR!
« Reactie #2 Gepost op: 23-01-2018, 00:56 »
Hi Albert,


Jaja, we zijn d'r donders druk mee! Arme ik, nu moet ik weer een dikke week rijden om te scouten.
Dit jaar zal het wel iets vlotter gaan, want we hebben nu een Stihl minizaagje bij ons...
Er is een bruggetje weggevaagd in de bergen waardoor een prachtige vallei onbereikbaar is geworden, we gaan proberen een nieuwe brug te bouwen!


Kom rijden!
We zijn nu aan 't onderhandelen over huurfietsen; AirCanada heeft een deal voor "goedkoop" motoren overvliegen!
Ons XT225je is al 'verhuurd' helaas.




Post Merge: 23-01-2018, 22:15
Update voor huurfietsen: we hebben een kortingsdeal binnen met https://www.allseasonmotorsports.ca/


Tot 13% korting op huur (afhankelijk van de duur), meer gratis km's, en bij een week of langer gratis koffers op 1200's en gear/accessories.