Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: De blinde...  (gelezen 17120 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 130
Re: De blinde...
« Reactie #45 Gepost op: 15-10-2010, 18:11 »
Mijn motor is van voor 1997, die heeft geen knippers nodig :)

Wel 1 spiegel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: De blinde...
« Reactie #46 Gepost op: 15-10-2010, 18:13 »
Mijn motor is van voor 1997, die heeft geen knippers nodig :)

En maar een spiegel... links  :-X :P :P :D


Edit   :stupid: Vanisher
Gerrit :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 130
Re: De blinde...
« Reactie #47 Gepost op: 15-10-2010, 18:26 »
Eigenlijk wel grappig. mijn DR650SE is geïmporteerd zonder spiegels en zonder knippers  ???

Offline member

  • Woestijnrakker
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 3744
Re: De blinde...
« Reactie #48 Gepost op: 15-10-2010, 18:28 »
Wel 1 spiegel
Ik heb ook 1 spiegel. Ik vind het maar irritant om zonder spiegels te rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: De blinde...
« Reactie #49 Gepost op: 15-10-2010, 19:05 »
Ik heb ook 1 spiegel. Ik vind het maar irritant om zonder spiegels te rijden.


sorry, kon het niet laten..... ;D
350 EXC-F --- 790 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: De blinde...
« Reactie #50 Gepost op: 15-10-2010, 19:14 »
1 klapspiegel, zou niet zonder willen rijden..
kentekenplaat op de DRC houder met kentekenplaatverlichting.
geen knippers, gaan alleen maar stuk.
geen claxon, mis ik wel en komt er wel op.
 
   
De meeste mensen hier voldoen daar uit zich zelf al aan, maar wij wilden eens meten hoe groot de groep is die naar niet aan wil voldoen en om welke redenen.

En ik moet zeggen, het valt helemaal niet tegen!

Het zou misschien beter zijn als code groen met een duidelijke bijbedoeling info vraagt zij ook maar gelijk er bij vermeld waarom zij dat vragen.
 
Een zekere transparantie naar de doelgroep lijkt mij op de plaats, vooral als er doormiddel van een poll info word ingewonnen die evt weer gebruikt kan worden voor het toepassen van evt regelgeving waar de doelgroep later aan moet gaan voldoen om aan code groen evenemeten te mogen deelnemen.
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: De blinde...
« Reactie #51 Gepost op: 15-10-2010, 19:20 »
Zappa,

Heb jij toevallig last van metaalmoeheid van je kentekenplaat op de DRC?

En zo nee, waarom niet? Er klagen hier toch wel opvallend veel mensen over moeheid.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: De blinde...
« Reactie #52 Gepost op: 15-10-2010, 19:29 »
Was m'n bericht nog aan het aanpassen.. plakken ging ff niet goed  ;)
 
M'n nieuwe NL plaat scheurde doormidden na 1 maand, hoorde hem gelukkig vallen, dat was met de DRC houder.
 
Nieuwe aangevraagt, aangezien ik de plaat nog hoewel in 2 delen nog compleet had geen 1tje of extra kosten.
 
Zit nu een alu plaat achter en het kenteken zit vast met 2 bouten en iets van 12 popnagels en de zijkanten zijn licht omgebogen.
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: De blinde...
« Reactie #53 Gepost op: 15-10-2010, 19:40 »
Een zekere transparantie naar de doelgroep lijkt mij op de plaats, vooral als er doormiddel van een poll info word ingewonnen die evt weer gebruikt kan worden voor het toepassen van evt regelgeving waar de doelgroep later aan moet gaan voldoen om aan code groen evenemeten te mogen deelnemen.

Dat is een moeilijke Zappa. Als we op voorhand melden waarvoor het is, dan krijgen we waarschijnlijk een heel andere uitslag (niet representatief) dan als we het niet melden. Maar we hebben wel aangemerkt dat het ergens voor is en dat het een hoger doel dient.

Don't worry, wij als Codegroen delen exact jullie mening en hebben naar de handhavers op voorhand al gemeld dat wij dit soort maatregelen niet zien zitten. Maar let wel, het kan zijn dat er straks avonturenpaden komen, in elke provincie, waar dit soort standaarduitrusting wél verplicht wordt. Daar zal niemand van Codegroen staan te controleren; dit doen wij alleen nog dit eerste jaar bij OTR-evenementen.

Volgend jaar hebben we weer een nieuw thema, wat zeer waarschijnlijk helemaal niet over handhaving gaat. Dus géén geluid, geen knippers, kentekenplaten, banden of andere pietluttige zaken meer.

Wij zijn altijd opzoek naar vrijwilligers die mee hun schouders willen zetten onder St. Codegroen. Dus Antal of Zappa, als jullie je geroepen voelen roep maar, doe mee met onze vergaderingen. Er zijn diverse vacatures. We zijn zeker geen gesloten club. Jullie mogen ook de volledige communicatie en de PR op je nemen en 100% transparantie bieden naar fabrikanten, donateurs, sponsoren, bonden, provincies, gemeenten, terreinmeesters, fora, off-road / enduroclubs en dealers van enduromotoren en spullen.

Als jullie ledenpolls willen organiseren, vereniging opzetten met leden, ledenvergaderingen etc. jullie zijn van harte welkom! Oprecht!

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De blinde...
« Reactie #54 Gepost op: 15-10-2010, 22:18 »
Eigenlijk wel grappig. mijn DR650SE is geïmporteerd zonder spiegels en zonder knippers  ???

Had je gedacht. Geimporteerd met de hele rimram erop. Spiegels, knippers, startonderbreker op de koppeling, kentekenplaatverlichting.

Maar die gingen er de eerste dag af. Niet nodig.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 130
Re: De blinde...
« Reactie #55 Gepost op: 15-10-2010, 22:24 »
Had je gedacht. Geimporteerd met de hele rimram erop. Spiegels, knippers, startonderbreker op de koppeling, kentekenplaatverlichting.

Maar die gingen er de eerste dag af. Niet nodig.

Hey Max, GSgirl heeft ook een DR650SE :P en die komt uit Belgie. Die is geimporteert zonder knippers/spiegels/kentekenplaatverlichting etc etc
Sterker nog. Ik was de sleutel vergeten, dus ze hebben de wel aanwezige verlichting ook niet eens bekeken.

Alleen framenr + gewogen.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De blinde...
« Reactie #56 Gepost op: 15-10-2010, 22:30 »
Geluk gehad.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 130
Re: De blinde...
« Reactie #57 Gepost op: 15-10-2010, 22:33 »
oke oke, de keurmeester was een bekende  :-X

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: De blinde...
« Reactie #58 Gepost op: 15-10-2010, 22:35 »
En rijdt op een quad?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 130
Re: De blinde...
« Reactie #59 Gepost op: 15-10-2010, 22:38 »
neuh :P Maargoed.. nu netjes 1 spiegel en geen knippers :D

Motortje loopt nog goed overigens. alleen de schuif in de carb heeft nogal wat slijtsporen.