Ik ben er maar eens voor gaan zitten: De accu naar achteren, in het gereedschapvak !
Waarom: (OFFROAD !!)
- Meer gewicht naar achter, betere balans van de motor
- alle electronika onder het blok weg ivm met vocht
- voor evt extra ruimte voor water, voor rally's
Hoe:
- Nieuwe accubak, waar de accu beter inpast, en toch nog ruimte is
- Accu naar achteren verplaatst,
- Accukabels omwisselen zodat ze lang genoeg zijn
- Generator kabel verlengt (3 polige bruine stekker, gele draden)
- startrelais nu ook achter, vlak bij de accu, achter de luchtfilterbak: Beugeltje aangepast.
- spanningsregelaar ook naar achter: tegen de bak, waar die bij de SM ook zit (dacht ik...)
en natuurlijk een boel klein werk...
wat nog moet: Een klein hitteschildje boven de uitlaat.
plaatjes:
Oja.. 'twas wel effe iets meer dan een middagje werk... en hopelijk zit de motor voor morgenochtend weer in elkaar
voor alle plaatjes zie
gallerie.