Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Suggesties voor een beginners weekendje?  (gelezen 3301 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #30 Gepost op: 13-07-2009, 22:27 »
Ik was volgens mij echt erg duidelijk in mijn vraag over wat een goede plek was om als beginner een beetje te gaan rijden. Als ik het dus goed begrijp zijn er een soort no go areas die niemand mij kan vertellen, maar waar ik enorme problemen met allerlei mensen op dit forum krijg als ik daar ga rijden?  ???

Ik probeer alles netjes volgens de etiquette te doen. (motor uitzetten bij paarden, netjes mensen gedag zeggen, standaard uitlaatjes etc.) ik vraag hier om suggesties en krijg geen antwoord. en dan krijg ik nu een reactie (van een admin) over iemand (Appie) die ik niet ken dat door mij in een streek niet meer gereden zou kunnen worden?

Hmm kweenie.. Ik zal het wel verkeerd lezen..  :-\

Post Merge: 13-07-2009, 22:28
Nou ja, geen antwoord is niet aardig, ik  heb een hoop antwoorden en toffe aanbiedingen gekregen, alleen niet datgene waar ik naar op zoek was  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 376
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #31 Gepost op: 13-07-2009, 23:05 »
nou ja.... ieder heeft zo zijn politiek.... en elke politieker heeft wel wat volgelingen :D
 
ik vind het ook niet leuk als mensen die ik uitnodig om bij mij te komen rijden achteraf terugkeren in hun ééntje of met andere groepen.
maar ja, deze wegjes zijn niet van mij.... heb ze niet zelf gemaakt ;D
 
dat risico loop je steeds als je regelmatig mensen gidsd. :stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #32 Gepost op: 14-07-2009, 01:54 »
We zijn allemaal bang dat iemand ons rondje verpest, maar om iemand te verbieden er te rijden of te zeggen dat je/iemand er niet blij mee is gaat te ver.
 
Iedereen heeft het recht z'n lol te hebben, laten we hopen dat ze zich gedragen en het redelijk legaal houden.
 
We waarderen het werk wat Appie, Ad, Johan en andere steken in het maken van leuke routes maar ze hebben geen alleen recht op de streek waar ze actief zijn..
 
Als iemand hun routes dagelijks na rijd word het een ander vehaal, maar voor de rest mag iedereen z'n eigen weg zoeken.
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #33 Gepost op: 14-07-2009, 07:53 »
Oeps ... mijn opmerking m.b.t. Appie was eigenlijk een beetje cynisch bedoeld .... natuurlijk heeft niemand het alleenrecht ... en als je je gedraagt komt dat de beleving van de lokale bevolking alleen maar ten goede
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #34 Gepost op: 14-07-2009, 08:31 »
Hé, ik rij alleen in Spanje. De volgende die daar wordt gespot zal ik eens....................................
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1876
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #35 Gepost op: 14-07-2009, 08:33 »
Hé, ik rij alleen in Spanje. De volgende die daar wordt gespot zal ik eens....................................

een biertje aanbieden?  ;D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #36 Gepost op: 14-07-2009, 10:17 »
Oeps ... mijn opmerking m.b.t. Appie was eigenlijk een beetje cynisch bedoeld .... natuurlijk heeft niemand het alleenrecht ... en als je je gedraagt komt dat de beleving van de lokale bevolking alleen maar ten goede

ok, point taken.

Wij proberen ons erg netjes te gedragen.
We hebben van het weekend nog even een mevrouw op haar paard erg blij gemaakt door 10 minuten met de motor uit stil te blijven staan. Arme beest was een beetje schrikkerig.
Netjes bij alle bordjes propriete prive omgedraaid..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 82
Re: Suggesties voor een beginners weekendje?
« Reactie #37 Gepost op: 17-07-2009, 00:01 »
De missus..



Ikke




En de falende Caddy..