Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Unieke originele Dakar Motor te koop F650 RR Schalber  (gelezen 2721 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Unieke originele Dakar Motor te koop F650 RR Schalber
« Gepost op: 10-12-2010, 18:10 »
Te koop deze unieke in nieuwstaat verkerende motorfiets.

Te gebruiken voor een rit door het onverhard of met de huidige banden als een super super motard. Niet voor mietjes

De motor is compleet gerebuild.
Motor, bak, koppeling, vering en al het lagerwerk is in nieuwstaat.
Alle kunststof delen zijn blauw wit gespoten (nieuw).
Alles werkt en hij staat op nieuwe asfalt banden

Bij de motor die in 2004 door BMW nederland is ingezet voor Ebert Dollevoet zitten orginele Touratech en TUV papieren. Het kenteken is dus ook van 2004.
Deze fiets is geheel door Touratech opgebouwd met het beste van het beste. Kijk maar eens in de catalogus wat er allemaal voor dat ding is gemaakt.
Om maar enige dingen te noemen Led verlichting, titanium uitlaat, competitie kabelboom, de laatste tankmodificaties, kevlar zadel met opbergvak. De vering is speciaal van WP met extra modificaties.
Natuurlijk zit er ook een IMO en een Carbon Roadbook met afstands bediening op.
Alle spullen voor de Dakar zitten er bij. Zoals daar zijn; een waterzak, vuurpijlen, speciale GPS houder een extra Garmin 3+ GPS 1 set nieuwe michelin desserts, en een set 80% goede pirreli MT 25 etc.
De motor is kompleet Dakar , Marrokko of showroom klaar.
Behalve het gerebuilde bok en de bak is er niets standaard.
Ook bevat de motor enige onderdelen die je niet zomaar kunt krijgen.
Onder andere de tandwielen (speciaal gemaakte maten in alu).

Als particulier geef ik geen garantie maar ik spreek wel met je af dat als je voor de verkoop een gebrek vind ik het voor je laat maken.

Oh ja waarom doe ik deze unieke motor weg.
Ik heb gewoon geen tijd om er op te rijden op mijn gewone motor zit ik ook al veel te weinig. Daarnaast ben ik toch niet zo'n goede offroad-rijder en heb te veel pijn gehad als ik er weer eens naastlag.

Oh ja op het laatst nog even de prijs. Ik zou zeggen doe een normaal bod dan worden we het waarschijnlijk wel eens. mail me via harmen (apeding) haes-projectmanagement.nl

 
Op de foto zie je me in actie in de touareg rally. De kleuren zijn nu idem de staat als nieuw.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1382
Re: Unieke originele Dakar Motor te koop F650 RR Schalber
« Reactie #1 Gepost op: 10-12-2010, 20:39 »
Hee Harmen,
Jammer dat je er zó weinig aan toe komt dat je hem nu weg doet!
Ik kan (uiteraard) alleen maar zeggen dat het een geweldige motor is die ontzettend goed is uitgebalanceerd.
En de jouwe heeft nog meer goodies dan de mijne.
 
Voor mensen die weleens op de mijne hebben gereden:
Die van Harmen heeft langere veerwegen, dus die slaat niet zo snel door als de mijne.
Verder is die van Harmen is iets lichter omdat er nóg meer ogigineel spul vanaf is gehaald en vervangen door lichter spul, zoals achterlicht en spatbord, carbon roadbook ipv alu, enz.
 
En qua uiterljk heb ik die van Harmen niet lang geleden nog gezien en die staat erbij om je vingers bij af te likken!
Alleen die banden die er nu onder liggen.. dat kan écht niet hoor Harmen!
 ;)
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 23
Re: Unieke originele Dakar Motor te koop F650 RR Schalber
« Reactie #2 Gepost op: 11-12-2010, 10:52 »
Ja die banden had ik beter niet kunnen doen. Ik dacht dat hij als super motard ook heel leuk zo zijn. Nou en dat klopt wel maar ja tijd tijd en nog eens tijd.
Je hoort me niet klagen want een deel vn de tijd gaat zitten in deelname aan dakar 2011. Zie xdakar.com of volg hjscholtalbers op twitter.
 

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Unieke originele Dakar Motor te koop F650 RR Schalber
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2010, 11:28 »
Ja die banden had ik beter niet kunnen doen. Ik dacht dat hij als super motard ook heel leuk zo zijn. Nou en dat klopt wel maar ja tijd tijd en nog eens tijd.
Je hoort me niet klagen want een deel vn de tijd gaat zitten in deelname aan dakar 2011. Zie xdakar.com of volg hjscholtalbers op twitter.
 

Ziet er mooi uit (xdakar.com) :) en je fiets ( http://yfrog.com/7b40h012j )

Suc6 in Zuid Amerika!!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog