Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Op de motor naar zuid-portugal en terug  (gelezen 2786 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 189
Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Gepost op: 20-09-2017, 23:45 »
Inmiddels ben ik een dikke week onderweg. De reis was snelweg vanuit nederland tot aan frankrijk, daarna was de bedoeling om offroad te gaan alleen was frankrijk een grote regenbui. Daarom hup de snelweg op en kijken als ik zo snel mogelijk in het zuiden kon komen, inmiddels zit in spanje.

Voor de liefhebbers, ik ben te volgen *knip* pb voor link



Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Reactie #1 Gepost op: 21-09-2017, 06:13 »
Muy bien, continuarás esta historia.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Reactie #2 Gepost op: 21-09-2017, 09:27 »
Leuk! Heb ik ook 1x gedaan en 1x vanaf Zuid Frankrijk naar de Algarve, veel offroad

https://nl.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=6812128

Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Reactie #3 Gepost op: 21-09-2017, 09:34 »
Gaaf man, dat is de manier  8)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Reactie #4 Gepost op: 21-09-2017, 15:39 »
Gave trip! Heel veel plezier toegewenst. Leuk reisverslag op polarsteps.com, ga 'm volgen!  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 189
Re: Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Reactie #5 Gepost op: 21-09-2017, 22:09 »
Leuk! Heb ik ook 1x gedaan en 1x vanaf Zuid Frankrijk naar de Algarve, veel offroad

https://nl.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=6812128
Bedankt voor de link Martijn. Vanuit het zuiden van spanje heb ik zelf een route met google earth en google maps in elkaar gezet. Natuurlijk zal ik stukken tegen komen waar het inmiddels is afgesloten of een hekwerk staat. Dagenlang bezig geweest! Mocht alles in het honderd lopen kan ik misschien nog wel een stukje van jou route meepikken. bedankt!


De rest bedankt voor de interesse, het bijhouden van een verslag vergt nogal wat energie. Maar ook leuk om later zelf eens terug te lezen, :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 229
Re: Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Reactie #6 Gepost op: 21-09-2017, 23:02 »
Leuk!

SRTTRXXXBETA

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Op de motor naar zuid-portugal en terug
« Reactie #7 Gepost op: 22-09-2017, 09:31 »
Bedankt voor de link Martijn. Vanuit het zuiden van spanje heb ik zelf een route met google earth en google maps in elkaar gezet. Natuurlijk zal ik stukken tegen komen waar het inmiddels is afgesloten of een hekwerk staat. Dagenlang bezig geweest! Mocht alles in het honderd lopen kan ik misschien nog wel een stukje van jou route meepikken. bedankt!


De rest bedankt voor de interesse, het bijhouden van een verslag vergt nogal wat energie. Maar ook leuk om later zelf eens terug te lezen, :)

Vooral het stuk van Lagos langs de kust naar het noorden is echt heel mooi, verder door de Alentejo is ook prachtig btw. Wat ook een aanrader is als je van noord naar zuid gaat is de weg (ja asfalt) door de Monchique tot Albufeira

veel plezier nog en zet wel je motor op slot als je ff een bakkie (Galao) gaat doen: https://allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=22137.msg290030#msg290030
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007