Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland  (gelezen 5732 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Gepost op: 08-05-2020, 11:18 »
Dag allen,

Ik kom zelf uit Den Haag en ben een beginnend enduro/off road rijden. Heb onlangs een KLX300 aangeschaft.
Zijn er mensen in de omgeving die het leuk vinden om af en toe samen offroad ritten te maken (bijvoorbeeld die van Ad Ketelaar).

Ik kom graag in contact met gelijkgezinde uit de omgeving.

Groeten,
Joris

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #1 Gepost op: 08-05-2020, 13:56 »
Hai Joris,
Ben sinds vanochtend geregistreerd op deze site en me nu lekker aan het inlezen...( leuk😀😀).
Ben bezig een oldschool allroad aan te schaffen om me wegwijs te maken in het offroad rijden. Iets wat al jaren kriebelt maar ik nu ga doorpakken. Rijdt nu een asfaltmotor(Yamaha mt-09 Tracer en doe die voorlopig ook niet weg. Heb de ultieme allroad nog niet gevonden en vind de Tracer nog te leuk om afscheid van te nemen.
Dus stap voor stap het offroad pad op!
En dan is het rijden met gelijkgestemden dubbel leuk.
Dus ja: zodra ik ready to go ben voor het offroad gebeuren ga ik graag een keer rijden. Wellicht zijn er nog meer zuid- Hollanders die mee willen....
Wordt vervolgd dus 😁
Grts: yvonne
Alleen een motorrijder begrijpt waarom een hond zijn kop uit het raam van een rijdende auto steekt.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 79
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #2 Gepost op: 08-05-2020, 16:59 »
Hoi!
Rij zelf een jaar of 3 wat serieuzer offroad. Leuk om mensen uit de buurt te verzamelen. We zitten hier qua offroad niet aan de beste kant van 't land...

Kom ook uit Den Haag en rij een 350 EXC en 701 met supermoto en Enduro wielen.

Groeten, Roel

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk


Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #3 Gepost op: 08-05-2020, 18:39 »
Leuk dat er meerdere offroad fanaten in de buurt zijn! Jammer inderdaad dat hier in de buurt niks is om af en toe eens uit te leven.

Verder ben ik zelf ook nog bezig met wat aanpassingen aan de motor en verder alle gear te verzamelen.


Ik hoop zelf over een week of 2 een van de Ad Ketelaar routes door Brabant te maken.
Mochten jullie mee willen of zelf iets anders in gedachte hebben, let me know!

Groet,
Joris





Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 6
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #4 Gepost op: 14-06-2020, 11:17 »
Hi Joris,
I am living in Rotterdam and have ridden a few of Ad Ketelaars routes around Brabant on a Trippy. Excellent days out and best on week days when the weather is not so great to avoid the dog walkers and horse riders that sometimes are less happy to see the enduro riders. If you are going there I would be happy to join in if you like some company.
Best
 Tony
I refuse to tiptoe through life only to arrive safely at death

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #5 Gepost op: 21-06-2020, 08:54 »
Goedemorgen!


Heb hier ruim een maand geleden een reactie geplaatst dat ik nog op zoek naar de ,voor mij, ideale all-offroadforum.
En gisteren was het zover: het is een, in perfecte staat verkerende, Yamaha XT600E geworden.
Jippie!!!!
Over een paar weekjes haal ik hem op en dan meld ik mij hier weer.
 :D
Yvonne

Post Merge: 21-06-2020, 08:56
Correctie: all-ofroadforum moet zijn: all-offroad MOTOR...
( rare autocorrectie....)
Alleen een motorrijder begrijpt waarom een hond zijn kop uit het raam van een rijdende auto steekt.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #6 Gepost op: 21-06-2020, 13:35 »
Gefeliciteerd, en het ideale forum heb je ook gevonden.

Veel stoffige en modderige ritjes gewenst

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #7 Gepost op: 21-06-2020, 15:44 »
Ik ben al 40jaar lid van MC Randstad uit Leiden. Binnen onze club zijn er zo’n 8 serieuze offroaders die regelmatig de genoemde ritten doen: TET, AdKetelaars, ArjanBrouwer, Paul Scheenaard etc. etc. We zijn net terug van een midweek allroaden in Brabant en een paar weken terug een midweek allroaden in Drente. Dus als je interesee hebt.......stuur je maar een pm....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #8 Gepost op: 21-06-2020, 16:05 »
Je hebt een PM, Frenz :) :) :)
Alleen een motorrijder begrijpt waarom een hond zijn kop uit het raam van een rijdende auto steekt.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #9 Gepost op: 05-07-2020, 15:45 »
Hallo Joris, hier in de omgeving (Abbenbroek) zijn eigenlijk geen mogelijkheden om offroad te rijden dus ik ben wel geïnteresseerd om eens met je eenTet route te rijden. Ik heb zelf rondje Markelo gereden en de crosscountry in Heerde. Ik hoor  graag van je om een keer samen te rijden. Groeten Dennis.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #10 Gepost op: 05-07-2020, 17:37 »
Deze stukken zien er toch prima uit? In het westen erop, in het oosten er weer af. Dit soort stukken pak ik altijd in Noord Holland. Perfect!
Maar ik ken de lokale situatie niet. Wat ik wel weet is dat je overal in Nederland offroad kunt rijden, als je maar creatief bent en niet met hele groepen aan de slag gaat.

https://goo.gl/maps/Q3XefUXPdPX9BGns9
https://goo.gl/maps/15s1WeGvrkxxRnS78
https://goo.gl/maps/GtpywksC59Bkbx3U7
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #11 Gepost op: 28-07-2020, 00:33 »
Hi, apologies my Dutch is far from good. I live next to Delft and got motorcycle last Saturday. I’m very new to this sports. Now looking for going somewhere off-road preferably in the neighborhood but as far as I understood there is not many options here. Anyways would be happy to join and have a ride together with someone, that’s much more fun!
If someone is interested doing a ride together, would be very happy!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #12 Gepost op: 31-07-2020, 20:36 »
Inmiddels heb ik mijn XT600!
En m'n eerste offroad training achter de rug bij Albert Oosting.
Een aanrader!!!
Wat is dat offroad rijden leuk. Was s' avonds kapot en heb 3 dagen met spierpijn gelopen maar had het niet willen missen😁😁.
Nu kilometers gaan maken. Dus ik ben in voor een rit!
Ben nog steeds een beginnend offroad rijdster dus het tempo is, nog, niet hoog en zal nog veel fouten maken. Wel allemaal met een grijns😄
Alleen een motorrijder begrijpt waarom een hond zijn kop uit het raam van een rijdende auto steekt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #13 Gepost op: 01-08-2020, 10:30 »

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Enduro en offroadrijders Zuid-Holland
« Reactie #14 Gepost op: 01-08-2020, 11:43 »
Die rit ga ik ook rijden, prima om samen te rijden. Is niet een hele lastige rit, wel handig om gps te hebben.