Algemeen > Shop-hoek

Rally's en raids 2014/2015

<< < (2/4) > >>

Plarina:
Het jeukt om in september nog een rally te rijden. Ik had/heb Serres in het vizier, maar nu zie ik ook de Balkan marathon rally langskomen (30% korting als je dit jaar aan Hellas heb meegedaan) .
Gaan er mensen van hier naar de Serres? Ik lees alleen over de dakarrijders die hier heen gaan ter voorbereiding. (v Pelt, verhoeven, knuiman, vogels...). Gaan er dus eigenlijk wel prutsers zoals ik mee?


Iemand ervaring met de Serres? ze maken hem dit keer nog wat langer (+2 dagen) en moeilijker zeggen ze zelf.
Aantrelijk lijkt: vanuit 1 lokatie/hotel (muv 1 nacht in de bergen), enduro/technische paadjes, best wel een uitdaging om deze uit te rijden.


Idem voor de Balkan rally: iemand ervaring mee?





nino:
Ha,

De Balkan Breslau op 20-28 september hebben we afgelopen jaar gereden en is goed georganiseerd. Mooie routes, lekker roadbook en 's avonds fijn in het bivak. Het is geen enduro zoals de Serres maar met wat bredere paden. We gaan er dit jaar met een ploeg motoren naartoe dus als je belangstelling hebt laat het dan even weten.

site: www.rallye-breslau.com

groeten,


Plarina:
Ok , dankje goed om te weten. Dat is dan nog een andere variant? Voor 2014 staat de Balkan marathon rally gepland op 5-12 september.

GezwindeSpoed:
Heb alleen maar goede verhalen gehoord over de Serres rally. Beetje zoals vroeger de Alto Turia ride in Spanje. Vorig jaar was het extra druk omdat de Transanatolia uitviel. Dit jaar niet maar volgend jaar heb ik er wel zin in.

Plarina:
Ingeschreven voor Serres met Memotours. Ik ben erg beniewd.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie