Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enclaverit Ad Ketelaars  (gelezen 6922 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Enclaverit Ad Ketelaars
« Gepost op: 17-02-2004, 02:54 »
Ik heb een mailtje gekregen van Ad Ketelaars dat er nog een plaats of twintig over zijn voor de enclaverit van 4 april, hij denkt dat het met een maand vol zit.

Dus ik ga volgende week zondag (22 feb) aanmelden voor degenen die hier te kennen geven mee te willen.

Zijn nu dus:
Ad
Roos
Ferd
Jeroen

evt. kamperen zien we nog wel

JerOEN
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #1 Gepost op: 23-02-2004, 23:09 »
Hoi piepsels,

Ik heb zojuist voor 4 personen ingeschreven bij Ad Ketelaars voor de rit.
Ad, Roos, Ferd en mezelf.
Denk je nu shit ik had ook wel mee gewild, stuur dan een mailtje naar Ad Ketelaars  
offroad_trips@hotmail.com
Dan komt alles vast goed!

groets
JerOEN
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2004, 20:09 »
Is er al wat meer over bekend? Hoe vroeg/laat, waar, wat voor weer :P Kan er weinig over vinden op Internet. Wat voor soort rit gaat het worden? Harde zandpaden, Almere-zand, modder? Kom ik er wel doorheen met m'n enduro3 banden?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2004, 00:05 »
Hmm

Ik heb net z'n site geprobeerd  http://go.to/offroad_trips
maar die is uit de lucht.
Dus heb ik hem maar een mailtje gestuurd of dat tijdelijk is ...

De zwaarte van de rit hangt denk ik (netals bij alle allroadritten) af van het weer voorafgaand aan de rit, veel regen = natte ondergrond = moeilijke rit.

Maar met je Enduro 3 banden moet het goed te doen zijn (helemaal vergeleken met Almere!).
Het zijn immers allemaal openbare wegen waarover gereden wordt dus het ergste dat je tegen kan komen zijn tracktorsporen door de modder..
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2004, 00:30 »
Heb net reactie gehad van Ad Ketelaars, zijn site is uit de lucht omdat die ineens niet meer gratis was (zonder aankondiging).

Ik zal degenen die mee gaan ff een mailtje sturen met de gegevens van de startplaats en het regelemant.
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #5 Gepost op: 21-03-2004, 14:36 »
Hoi,

Ik zit eraan te denken om zaterdagavond naar de camping te trekken. Ik heb een hekel aan vroeg m'n bed uit te gaan, en op deze manier kan ik de tijd een beetje rekken.

Een en ander is wel nog afhankelijk van het weer, een waterbed vind ik niet zo aantrekkelijk  :D

Zijn er meer mensen met deze ideeen?? Kunnen we wat afspreken ??

Groet!

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #6 Gepost op: 22-03-2004, 00:21 »
:-/ Helaas heb ik twee verjaardagen en een etentje op 3 april. Hongerig zal ik dus niet aan de start komen, wel ietswat kort geslapen denk ik.

See you, Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #7 Gepost op: 24-03-2004, 02:08 »
Zondag Roos ontmoet bij de BMW-GS dag in Valkenswaard (hoi Roos!)
Leuk ritje en die Roos weet ook wel van doorrijden!
Op een moeilijk stukje dacht ik 'ik zal ff op dr wachten' zat ze gewoon in mn dode hoek.. "waarom stop je nou? ik zat net lekker in mn ritme!" ....
Dan lul je toch niet meer..

Van Roos mogen we eventueel haar huis misbruiken om 'smorgens niet zo'n eind te hoeven rijden.
(toch Roos?)
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #8 Gepost op: 24-03-2004, 10:36 »
Ik zag al foto's voorbij komen op m'n scherm met een bekende kop die volgens mij toch niet op een GS rond reed...
Heb je de rit gedaan of ben je op het circuit aan de kant blijven staan  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #9 Gepost op: 25-03-2004, 21:33 »
Jullie mogen mijn huis misbruiken hoor....motoren kunnen in de tuin. Laat even weten of je komt en hoe laat. Want ik heb die avond nog een verjaardag. En dan kan ik ook rekening houden met de boodschapjes.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #10 Gepost op: 26-03-2004, 01:56 »
Heej Ferd,

De rit hebben Roos en ik met z'n tweeën gereden (de twee boxers die meereden haakten af toen het een beetje te modderig werd).

En bij het circuit ben ik ook niet langs de kant blijven staan :D, een rondje op het circuit gedaan om erachter te komen dat:
-zo'n circuit best wel zwaar is als het erg nat is.
-zo'n circuit ook best wel lang is..
-mijn motor wél maar ik daar níet voor gemaakt ben...
Na één rondje (wel met een aardig tempo) was ik zo moe dat ik het volgende rondje maar voor de volgende keer bewaard heb.

Maareuh wáár heb jij die foto's langs zien komen?
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #11 Gepost op: 26-03-2004, 16:57 »
Hé JerOEN,

Die foto's kun je via een topic op de BMW GS site bekijken. Ik heb je trouwens alleen bij de benzinepomp op de foto zien staan.

Die crossbaan zag er inderdaad errug zwaar uit, hier begon je vrij weinig op tourance of anakee's.....

Die route heb je zeker wel meegenomen om nog een keer te rijden?

Enne, Roos, waar mogen we dan wel naartoe afreizen?
Hoe vroeg moeten we dan op de motor springen om redelijk op tijd op die camping te komen?

Groet!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #12 Gepost op: 26-03-2004, 18:43 »
Ik woon ik Breda, Dr. Struyckenstraat 109 (vlak aan de snelweg richting Tilburg). Dus reken maar uit hoe laat we dan weg moeten. Mochten we een uurtje langer willen slapen, ik heb ook nog een prachtige "dagvullende" allroad rit Breda-Antwerpen-Breda op roadbook staan. Hier ook mijn tel.nr. 06-28203667.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #13 Gepost op: 27-03-2004, 16:07 »
Ik hoor net dat ik zaterdagavond nog een toneelstuk moet bekijken waar m'n vriendng in meespeelt, shit, dat wordt dus toch nog vroeg m'n bed uit op zondag.

Roos, bedankt voor het aanbod, maar ik zal toch echt el naar dat toneelstuk moeten, anders heb ik een jaar lang ruzie thuis en worden de uitstapjes op de motor effe wat moeilijker (het moet van twee kanten komen hè)

Dus Jeroen, als je ook pas op zondag weg gaat kunnen we mischien wat afspreken? ik rij waarschijnlijk toch via amsterdam, de A9 dus wie weet, benzinepomp A9, daar bij Amstelveen???

Groet

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #14 Gepost op: 30-03-2004, 22:31 »
Dat ziet er dus naar uit dat ik in mijn uppie vanuit Breda vertrek.......
Waar en hoe laat kunnen we dan zondagmorgen het beste afspreken?