Afgelopen weekend met 'm oranje tor gereden, 14-48 kettingwielen,
dan topt ie 120,
op de paden zit ik steeds in de 5e en de 6e zwerf ik zo tussen de 60 en de 90 op tempo.
de 2,3, 4e, zitten loeidicht op elkaar,
voor mijn smaak veel te dicht, zal nut hebben op de zware maisplak wellicht
Ga nu naar 14-40 kettingwielen, of 14-42
dan zijn de 2,3,4e wat geciviliseerder
en de 5e en 6e komen dan stuk lager in toeren
en dan is ie op asfalt lekker braaf zo rond de 80-90,
Tijden terug ging ik per defintie, op elke motor,
vóór 1 tand groter, 15t dus
en destijds in de Ardennen 13t, tempo ligt daar anders en je hebt dan bij steil wat meer aan een hele lage 1e.
Dus neem er gelijk een setje andere kettingwielen bij, als je niet vies bent van sleutelen en eventueel een 2e ketting wat ik ook doe, dan kun je het zo omzetten.