Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Motorpak  (gelezen 17026 keer)

Offline member

• *
Re: Motorpak
« Reactie #45 Gepost op: 03-06-2016, 15:18 »
Voor diegenen op zoek naar een Klim Badlands jas, dusver alleen te vinden voor 1049,-, ik zag m voorbij komen in Oostenrijk voor 850,-

[size=78%]https://www.kassian-bikeroutfit.at/shop/bekleidung-herren/textiljacken/klim-badlands-jkt.html[/size]

Offline member

« Reactie #46 Gepost op: 03-06-2016, 17:57 »
Super tip  :D  vergeet ook niet je aan te melden voor de nieuwsbrief voor nog eens 10% korting. Ik was uiteindelijk 793 euro kwijt.

Heb een Badlands jas gekocht in maatje L, om mijn Badlands Pro XL te vervangen nu ik een kilo of twaalf kwijt ben  :-X

Offline member

• Rustig rijden en genieten
« Reactie #47 Gepost op: 03-06-2016, 18:10 »
En heb je de xl nog wellicht intetesse.?

Offline member

« Reactie #48 Gepost op: 03-06-2016, 21:34 »
Ja die heb ik nog en gaat wellicht in de verkoop. Even kijken hoeveel kleiner de L valt, want met Klim blijft sizing een feature... Kan zijn dat ik de XL blijf gebruiken voor de winter.

Zal wel even contact opzoeken zodra ik meer weet.

Offline member

• Rustig rijden en genieten
« Reactie #49 Gepost op: 03-06-2016, 21:55 »
Dank je
Gr.marco

Offline member

« Reactie #50 Gepost op: 23-06-2016, 22:15 »
De nieuwe Badlands gaat weer terug, deze zit voor geen meter. Had de nieuwe ooit gepast (in een large) bij rally adventure shop en die zat goed, maar deze is gewoon weg raar. De jas zit onderaan erg krap en strak terwijl deze in de schouders meer ruimte heeft dan de XL Badlands pro die ik heb.

Op de motor resulteert dit in een jas die zichzelf omhoog duwt en schouders die letterlijk poffen om alle stof kwijt te kunnen. Ik ben atletisch gebouwd en kom in confectie kleding eigenlijk altijd schouderruimte te kort dus dit is mismaakt. Tenzij deze voor een gorilla is gemaakt dan is het een uitstekende jas.

Helaas. Ik rij dus nog even door met een erg grote oude XL Badlands die nog steeds fantastisch is. Overigens duurde het twee weken voor Kassian Bikeroutfit de jas verstuurde en nog een week om deze thuis te ontvangen. Het zal me benieuwen hoe de retour procedure gaat lopen...

Offline member

« Reactie #51 Gepost op: 23-07-2016, 18:41 »
Wat zijn de ervaringen met Klim kleding op de langere termijn, met name duurzaamheid van stof en waterdichtheid?
Ik zit zelf voor mijn trip naar schotland en de tourritten met minder weer het klim overland pak te overwegen omdat dit mooi binnen mijn budget valt en hoor er veel postivie verhalen over.
Zitten er trouwens ook klim dealers in omgeving brabant of zijn rallyadventureshop en motoadventurestore eigenlijk de enige dealers in de benelux.

Offline member

« Reactie #52 Gepost op: 23-07-2016, 19:30 »
Ik ben er na 2 jaar en 18.000 km nog altijd erg tevreden over.
De stof op de knie is deels door, maar das niet gek na een schuiver op harde rotsen met nat zand (=schuurpasta).
Die moet ik voor het mooie nog een keer laten opsturen naar het reparatiecentrum in Oostenrijk. Kost zo'n €100 inclusief verzending heen en terug, vind ik schappelijk.

De RAS is inderdaad de enige dealer in Nederland.

Advertentie: