Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: -  (gelezen 33364 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
-
« Reactie #30 Gepost op: 04-12-2014, 12:38 »
-

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Citaat
Frankrijk is mooi om te rijden hea 

Liever Spanje..   :D

misschien kan ik nog mee als ik erg stout ben....
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Frankrijk is mooi om te rijden hea ;)


Hoop het voor jou  ;)  Het duurt nog even, maar in 2015 gaan we met Jos naar Frankrijk!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Heb een keertje achter Jos aangereden in Noord Frankrijk en ik kan je zeggen dat je daar nog wel wat van leert...


Was wel even fun toen  :D

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464

Was wel even fun toen  :D


 :stupid:  Denk daar nog regelmatig aan terug...(met weemoed  :D )
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
-
« Reactie #35 Gepost op: 08-12-2014, 09:18 »
-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1235
Is het een idee om een groepje voor ervaren rijders samen te stellen? Ik wil graag keer met Jos gaan rijden, maar wil wel flink tempo erin houden :)
_??_
(?_?)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
-
« Reactie #37 Gepost op: 09-12-2014, 09:08 »
-

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Hoe krijgen we de offroad sport naar de klote?


Ben bang door deze initiatieven! Jullie snappen er echt helemaal niks van....


Flinke controles op de Hei, Veldhoven/Steensel zware controles afgelopen tijd en het mooie Eersel is binnenkort ook aan de beurt omdat er teveel wordt gereden en de bestuurders hier in de regio zijn het zat!


Wij rijden ook hier in de regio rond maar zoveel mogelijk low profile en zekers niet met groepen van een man of 12!!!!!! Hoe krijgen we de boel hier nog meer aan het schijten.....


Helaas komen de goede initiatieven hier in Brabant bijna niet van de grond in de vorm van OTR ritten of de ritten krijgen geen vervolg door overmatig cross overlast.




Ook ik rij wekelijks hier in de regio rond en ik gun ieders zijn offroad-plezier, ook hier in de regio!
 Maar als ik dan hier lees dat Jos uit financieel oogpunt georganiseerde (overlast) ritten van 12 man wil gaan organiseren in deze regio dan zakt mijn broek af! Rot op met je ritten!


Ik zou zeggen denk eens beter na over de toekomst van het offroad rijden in Nederland (Brabant)




Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Beetje bot gesteld door KTMboer, maar de kern is wel dat het hier om betaald wildcrossen gaat zoals al in eerdere post aangegeven

Offline member

  • 950adv, 525exc
  • *****
  • Berichten: 228
Ik kan een deel van je frustratie voorstellen. Denk je niet dat als je het eea iets anders formuleerd dat je dan op wat meer begrip kunt rekenen?
Mooi spul,....hé!
Waar rook is ..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 118
-
« Reactie #41 Gepost op: 11-12-2014, 08:50 »
-

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Sorry jullie hebben hier gelijk in! Lees het nu terug en excuses voor het taalgebruik! Maarja ik ben ook maar een boer...

Neemt niet weg dat ik dit geen goed inintiatief vind. we hebben in Nederland/Brabant een probleem met het offroad rijden. Ik ben een offroader in hart en nieren en ook ik werk aan dit probleem mee...  Maar als we nu proberen om zo min mogelijk overlast te veroorzaken en in kleine groepen rijden en veel afwisselen qua route dan kunnen we hopelijk nog heel lang van onze sport genieten zonder dat we dadelijke als echte misdadigers worden gezien en zonder dat de regelgeving verandert zodat we niet 90 of 150 euro boete krijgen maar 1000 tot 1500 euro met onmiddellijke inbeslagname van de motorfiets zoals bv in Belgie!

En of jij nu wel of geen controles in de hei ziet dat maakt helemaal niks uit!! De overlast veroorzaak je niet in de hei maar ben benieuwd of jullie met cursisten de hele dag in de hei willen zwoegen en bulderen en vraag me af hoe lang jullie bij het achtje in de hei durven te pauzeren...Overlast bezorg je wel in bosgebieden in Veldhoven en vooral Eersel en omgeving daar is het zekers een probleem en hoe meer overlast hoe meer tegenwerking we van de overheid krijgen!

En als Jos dan zelfs georganiseerde ritten gaat houden om er financieel beter van te worden....Tja dan snapt hij er zelf echt niks van. ook de BOA's en natuurboys lezen op dit forum mee.

Het zou geen enkel probleem zijn als Jos op de legale paden blijft met zijn georganiseerde ritten maar jullie geven zelf al aan dat jullie dat niet doen!!

Jongens hou die mooie paden voor voor jezelf en maak er geen commerciële bedoeling van want dan verpest je het voor de lange termijn!!

Dit is de mening van een simpele boer uit het zuiden van het land

Offline member

  • DR-Z462SM
  • *****
  • Berichten: 2464
 :stupid:  Boeren zijn soms wel wat ongenuanceerd, soms zelfs tegen het botte aan, maar mijn vader had het altijd over "boeren-slimheid" en daar had hij wel een punt... :-X
Old bikers never die, they just smell that way...

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
ik was eerder dit jaar met Frans in Poppel aan het rijden,
da's in Belgie,
zijn brommer had niet eens een kenteken, ok, hij zal daar heus wel bekend zijn, maar ik weet niet of dat deel van Belgie dan wel wordt gedoogd, maar lijkt mij sterk dat Frans daar het risico gaat lopen om voor 10 man 1500.- aan boetes p/p te laten betalen... (lijkt mij)

Verder lijkt het mij wel beter om groepen klein te houden en als het dan een 10-tje meer kost, dan maar 3 biertjes minder, (of zo)
Zo hou je ook eea low-profile, of gewoon doorsparen en ergens heen gaan waar je betrekkelijk weinig risico loopt..

(kan dat.... ??? )
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....