Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ZIE NIEUW BERICHT AGENDA VANAF SEPTEMBER/ NAJAAR RONDJE MARKELO  (gelezen 32474 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Appie gaat morgenvroeg kijken hoe de route er uitziet. En bekijk dan ook het weer voor de volgende dag. Het zal wel erg koud worden, dus extra en extra warme handschoenen en kleding is nood zakelijk. De rijders die hebben ingeschreven geef svp even een berichtje met jullie telefoonnummer. Gr. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
ZATERDAG 11 FEBRUARI GAAT HET RONDJE MARKELO DOOR.
De route is te doen, wel harde randen en sommige plekken met diepe sporen met ijs. Appie zal dan het tempo aanpassen. Op zekerheid rijden. Nogmaals wel WARM kleden en DIKKE  handschoenen.
Tot morgen bij de eerste stop, sta ik met Dick met warme koffie/thee en broodjes. Jopie (adm)


Post Merge: 11-02-2017, 10:59
Het eerste gedeelte zit er op, warme koffie/thee en broodjes waren zeer welkom. Enkele motoren waren moeilijk aan te trappen (kou), maar duwen kan ook. Het was onderweg volgens de rijders erg mooi, maar wel erg oppassen, gevaarlijke stukken en sporen met ijs. Jan was voor de tweede keer en wat is alles anders bij dit weer! Gijs had het veel te warm , maar respect voor deze rijder met zo'n dikke motor.  Ja natuurlijk voor al deze rijders met dit winter weer. De koffie stop was om 9.45 uur, hopelijk gaat de rest ook goed. Jopie(adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
De rijders zijn zojuist allemaal heel aangekomen.! Omgeving Holten ging het heftig sneeuwen en waren de sporen moeilijk zichtbaar. Ap heeft in overleg een stukje afgesneden.

VOLGENDE WEEK IS ER WEER EEN MOGELIJKHEID. EN WAARSCHIJNLIJK GEEN SNEEUW. Jopie (adm)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 56
Bikkels! Zal best koude tenen hebben opgeleverd.

Vast mooi om door een wit landschap te rijden.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Mooi appie. Iedereen weer veilig terug. En sterke verhalen voor de komende tijd.... koud? Nou dan kan ik je nog wel een verhaal vertellen. ....

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk


Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Appie bedankt voor de mooie rit.
Ondanks het pad 2x van dichtbij bekeken te hebben heb ik het prima naar m'n zin gehad

Groeten gijs

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Gijs, ik heb de fotos verstuurd. gr. Jopie

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Ah toppie heb het gezien bedankt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
ZA 18 febr. VOL. Jopie (adm)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Waar blijven de foto's?


Hierrrrr:






Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Max bedankt, jammer dat je er niet bij was!! Gr. Appie en Jopie

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Re: RONDJES MARKELO 160 KM ZA 11 en 25 MAART MET APPIE/LE PROFESSEUR
« Reactie #86 Gepost op: 18-02-2017, 10:35 »
Was erg leuk! Top dag gehad en mn KTMmetje weer wat beter leren kennen. Ook een ritje van 160KM kan hij prima aan, alleen mn kont denkt daar anders over ;-).

En wat leermomentjes: Bij zand gas erop en je bent nooit te oud om te offroaden :)

Appie: Bedankt! En Jopie en Dick natuurlijk ook voor de lekkere broodjes en koffie :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 108
filmpje van vorige wek.


https://www.youtube.com/watch?v=imZXqoopnL4


groet, Norbertl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
ZATERDAG 11 MAART IS VOL!!.
ZATERDAG 25 MAART IS VRIJ VOOR 6 RIJDERS. Jopie (adm)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 678
Het was gisteren een geweldige dag, paden waren wel erg glibberig, maar alle rijders zijn heel en gezond aangekomen. Een voorjaarsrit met heel veel plezier!!!