Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nationale Trial Dag  (gelezen 972 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Nationale Trial Dag
« Gepost op: 18-08-2017, 21:42 »

Uitnodiging Nationale Trial Dag
Zondag 27 augustus
 
Beste trialist,endurorijder,crosser,motorrijder of niet motorrijder.

Op zondag 27 augustus 2017 organiseert Motorclub Arnhem de Nationale Motortrial Dag op het trialterrein van Motorsportpark Gelderland Midden, vlakbij Arnhem. Bij deze ben je van harte uitgenodigd om langs te komen en mee te rijden.
Trialrijders kunnen van 10:00 tot 16:00 uur gratis kennismaken met het nieuwe trialcircuit. Er zijn non-stops uitgezet die geschikt zijn voor zowel klassieke als moderne trialmotoren. Op vertoon van je KNMV Basis Sportlicentie krijg je in de kantine van het Motorsportpark een toegangsbewijs voor de trialbaan.
 
Heb je zelf geen motor?
Dan kun je bij de non-stops van een MCA-lid een trialmotor lenen. Neem wel een eigen helm, beschermende kleding met lange mouwen en stevige schoenen of (motor)laarzen mee.

Kennismaken met trial
Wil je iemand kennis laten maken met trial? Dan kan diegene gedurende de dag onder begeleiding van een instructeur enkele basistechnieken van deze mooie sport leren. Zorg wel voor beschermende kleding, stevige schoenen of laarzen en het liefst een helm. We hebben slechts enkele helmen beschikbaar. Uiteraard wordt voor een motor gezorgd.
 
Opgeven kan in de kantine van Motorsportpark Gelderland Midden. Ter plekke worden deelnemers geïnformeerd over het moment waarop ze kunnen gaan rijden. Aan deze kennismaking zijn geen kosten verbonden, wij zorgen ervoor dat je verzekerd bent.

Trial markt
Tijdens de Nationale Motortrial Dag wordt op de parkeerterrein van het motorsportpark een markt georganiseerd. Zoek je een trialmotor, onderdelen voor je motor of kleding of wil je er juist van af? Kom dan naar de Trial markt.

Locatie
Motorsportpark Gelderland Midden is gelegen aan de Hooiweg nabij Arnhem.
Voor navigatie: breedtegraad 52.0384, lengtegraad 5.9284
Zie voor meer informatie: www.motorclubarnhem.nl
Joska le Conté
Beleidsmedewerker

T. +31 (0)26 352 85 19
E. j.leconte@knmv.nl
 
 logo.png
Zijpendaalseweg 1
6814 CA Arnhem
T 026-3528510
E-mail  |  Website
Je vindt ons ook op
 instagram.png    facebook.png    twitter.png    linkedin.png
Copyright 2017 KNMV, Alle rechten voorbehouden
Uitschrijven    |    Voorkeuren aanpassen



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #1 Gepost op: 18-08-2017, 21:53 »
Ook voor de oudere motor/endurorijder om een beetje behendig te blijven op de motor en het is goede gymnastiek om een betje lenig te blijven. Ik ben zelf 58 en rijdt sinds december vorig jaar op een Montesa cota348 van 1977 en een matchless 350trial van 1955. Errrrrg leuk.

We hebben een gezellige club waaronder veel senioren (de oudste momenteel is 78)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #2 Gepost op: 18-08-2017, 21:59 »
Nog even dit, wij rijden op een terrein met zandbulten,kuilen,bielzen etc. Die grote stenen rotsen is wel leuk maar de kans op materiaalschade en blessures is redelijk aanwezig. En ons zandterrein is voor de meesten uitdagend genoeg


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #3 Gepost op: 19-08-2017, 11:45 »
Nog even dit, wij rijden op een terrein met zandbulten,kuilen,bielzen etc. Die grote stenen rotsen is wel leuk maar de kans op materiaalschade en blessures is redelijk aanwezig. En ons zandterrein is voor de meesten uitdagend genoeg
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Voor een ongeoefende voetballer loopt eens in de 20jaar voetballen soms rampzalig af.

Als je als trial beginner gewoon elke week op jouw club rijdt krijg je ervaring en is de kans op materiaalschade en blessures minimaal. Commercieel is er dan ook trial weinig te verdienen er slijt niks en er gaat zelden wat stuk, wel ff je armaturen in de zwenkmodus dan gaat zelfs dat niet stuk.

Die opstapdagen, clinic's zijn in die zin riskant dat er altijd wel een sukkel tussen zit waarbij het meteen catastrofaal afloopt zelfs op het veilige zand.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #4 Gepost op: 19-08-2017, 12:50 »
Er zijn voldoende instructeurs aanwezig maar er idd bij iedere sport bestaat de kans dat er iets misgaat. Maar ja, zelfs traplopen is niet zonder risico.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 269
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #5 Gepost op: 19-08-2017, 13:52 »
hè balen, juist op een dag dat ik niet kan. Altijd al een keer willen uitproberen, juist voor die kleine handigheden om op lastige stukken in control te blijven.


Veel plezier. Loek.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1483
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #6 Gepost op: 19-08-2017, 15:11 »
ik heb het al in de agenda staan :)
If nothing goes right......

go left!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 36
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #7 Gepost op: 24-08-2017, 03:17 »
Nog een paar dagen en de weersverwachting ziet er tot nu toe redelijk uit.
We hebben ook een mooie kantine met terras en zitten tegen een mooi natuurgebied aan. Van oudsher militaire oefenterreinen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 352
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #8 Gepost op: 24-08-2017, 10:36 »
Leuk, denk dat ik "even" langs kom.

Groet, Jan
Ik ga maar fietsen...

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Nationale Trial Dag
« Reactie #9 Gepost op: 29-08-2017, 20:54 »
Was leuk! voor mij wat weinig opstakels in de uitgezette nonstops en het niveau was lekker makkelijk, maar een hardstikke leuk terein en zeker een afwisseling tov de rest in NL. Ik hoop dat er in de toekomst ook wedstrijden worden uitgezet voor de competities.
ARM facebook HIER