Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Omgeving Dun sur Meuse / Regio Le Grand Est Noord Frankrijk  (gelezen 3587 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 240
Re: Omgeving Dun sur Meuse / Regio Le Grand Est Noord Frankrijk
« Reactie #15 Gepost op: 18-09-2017, 18:27 »
Ook al kost het wat was het toch wel echt een goede 3 dagen rijden, zeker waard.

Overigens baal ik nogsteeds dat ik toendertijd niet de garmin tracks achteraf heb bewaard , meldt LucasP

Duur?! Met nog een keer narijden op je Garmin, zou het helemaal niet duur meer uitvallen. Dan is het 20euro(per dag), gedeeld door 2. Dat zou 10 euro voor een uitgezette rit van 200 kilometer zijn. 20 euro is inderdaad een flink bedrag, maar 10 (30 voor de driedaagse), is voor de meesten wel op te hoesten. Het nieuwe stickerset voor je motor kost al snel wat meer. Overigens, als het merendeel van de deelnemers zou gaan narijden, dan moet je daar niet te lang mee wachten, want dan kan het snel gedaan zijn met de pret in een bepaald gebied. :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Omgeving Dun sur Meuse / Regio Le Grand Est Noord Frankrijk
« Reactie #16 Gepost op: 18-09-2017, 18:55 »
Overigens, als het merendeel van de deelnemers zou gaan narijden, dan moet je daar niet te lang mee wachten, want dan kan het snel gedaan zijn met de pret in een bepaald gebied. :'(

Exclusiviteit is er niet in die gebieden Ad. Iedereen mag rijden waar die wil. En iedereen die offroad rijd werkt direct of indirect mee aan ergernis bij omwonenden.
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Omgeving Dun sur Meuse / Regio Le Grand Est Noord Frankrijk
« Reactie #17 Gepost op: 18-09-2017, 18:59 »
Maar als iedereen precies hetzelfde rondje gaat rijden zal het snel afgelopen zijn.
Daarnaast vinden de meesten hier het (gelukkig) gewoon not done om betaalde tracks te hergebruiken.
Om het geld hoef je dat (zeker in dit geval) al niet te laten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Omgeving Dun sur Meuse / Regio Le Grand Est Noord Frankrijk
« Reactie #18 Gepost op: 18-09-2017, 19:56 »
Nee, en die tracks delen promoot ik ook niet maar het erg gemakkelijk rijden daar, ik heb net weer een volledig nieuwe trackdeel gemaakt van 400 km. Als iedereen toevallig over het zelfde stuk rijd in het weekend gaat het zeker mis dus spreiden is het devies. En toch bepaald het lot wie waar op een gegeven moment is ;)
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5