Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Offroad Frankrijk  (gelezen 177 keer)

Offline member

• *
Offroad Frankrijk
« Gepost op: 03-10-2017, 13:00 »
Door een motorongeluk net voor mijn vakantie is mijn geplande Spaanse Pyrenee├źn trip niet door gegaan. Gelukkig ben ik weer helemaal hersteld, maar helaas hebben wij beide geen vrije dagen meer om richting de Pyrenee├źn te gaan. Om toch nog wat te offroaden hebben we een lang weekend (4 dagen) gepland.
Door de beperkte tijd zit ik te twijfelen wat we kunnen. Ik denk aan noord Frankrijk. De motoren zijn niet geschikt voor zwaar offroad (ktm 950 en xrv750), mag wel wat uitdaging in zitten, maar een route van Ad in Dun Sur Meuse lijkt mij wat pittig.  OF heeft iemand wel ervaring om dit te doen met een wat zwaarder apparaat?
Iemand nog tips? Ik heb nog een gpx bestand van Parijs Duinkerke, maar dat vind ik dat niet zo netjes tegenover de organisatie.

Offline member

• 62 6c 61 63 6b 53 50
Re: Offroad Frankrijk
« Reactie #1 Gepost op: 03-10-2017, 19:20 »
Als het nat is, niet te doen. De Franse klei is dan ook niet heel leuk. Maar de oneindige gravelpaden zijn prima te doen en ook best leuk voor een zware motor.
2017 KTM 500 EXC - 2015 Harley-Davidson Softail Slim

Offline member

« Reactie #2 Gepost op: 03-10-2017, 20:24 »
Je kunt het Franse deel van de TET rijden.
Veel gravel en weinig klei (zo heb ik me laten vertellen).

Offline member

• *
« Reactie #3 Gepost op: 03-10-2017, 20:49 »
afgelopen weekende ad ketelaars routes in londinieres gedaan. Zijn niet te doen met een zware offroad, teveel singletrack, steile holle glibberige wegen en veel met gras overgroeide diepe karresporen. Laat staan als het pas echt nat wordt...

Advertenti3: