Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)  (gelezen 1500 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 206
Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Gepost op: 18-10-2017, 14:27 »
Misschien is er hier iemand die nog een elec roadbook heeft liggen, samen met een ICO, en er vanaf wil?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Gevraagd: Elec roadbook + ICO
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2017, 15:22 »
Ik heb hier nog topmateriaal liggen: MD roadbook + 2 ICO's met tal van kabels, steunen, etc...
Maar ik wil ooit nog eens een raid meerijden en ben bang dat ik spijt ga hebben van een verkoop. Maar moest ik ze toch wegdoen, gaan ze niet goedkoop weg.
Make me an offer I can't refuse. ;-)

Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 206
Re: Gevraagd: Elec roadbook + ICO
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2017, 15:51 »
Ik heb hier nog topmateriaal liggen: MD roadbook + 2 ICO's met tal van kabels, steunen, etc...
Maar ik wil ooit nog eens een raid meerijden en ben bang dat ik spijt ga hebben van een verkoop. Maar moest ik ze toch wegdoen, gaan ze niet goedkoop weg.
Make me an offer I can't refuse. ;-)


Dat is een moeilijke!!! :-) Wat zou zoiets moeten kosten?? Ik heb eigenlijk geen idee... Maar als het goed spul is, wat prima werkt, is een goede prijs op zijn plaats... Dus heb je echt niets in gedachte? Ik wil ook ooit een keer een 'echte' rally rijden.. Idee is nu om in 2018 veel roadbook ritjes te gaan doen, om dan in 2019 de Hellas Rally te gaan doen...


WE zouden ook kunnen afspreken, dat mocht ik ze overnemen, ze voor jou beschikbaar zijn mocht je een Raid willen rijden. Misschien dat dat ook wat met de prijs kan doen?  ;-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 180
Re: Gevraagd: Elec roadbook + ICO
« Reactie #3 Gepost op: 19-10-2017, 07:12 »
Hoi,

ik heb nog een elektrisch roadbook van touratech liggen.
is slechts 1 x een week gebruikt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 206
Re: Gevraagd: ICO of IMO
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2017, 16:25 »
Dankzij BigBrother is het Elec Roadbook binnen!!!


Iemand nog een ICO of IMO liggen????

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Reactie #5 Gepost op: 30-11-2017, 13:49 »
ik heb een ico over lijkt het. even kijken of alles werkend is, dan heb ik er dus 1 over.
wat doen die dingen tegenwoordig? richtprijs 175.


zoek je nog?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 324
Re: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Reactie #6 Gepost op: 30-11-2017, 14:22 »
Wat voor een ICO is het.. ben ook op zoek naar een uitgebreidere.. heb nu de meest simpele..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Reactie #7 Gepost op: 30-11-2017, 17:37 »
ico vr light. ik denk dat dit de eenvoudige is. niet zo'n modernere grote rode.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 206
Re: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Reactie #8 Gepost op: 30-11-2017, 22:51 »
Klinkt best interessant... heb inmiddels wel een honda crf450x van smits gekocht met gehele navigatie toren, maar wil mijn ktn wel afmaken... heb je toevallig een paar foto's voor me?? En dank voor reactie!!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Reactie #9 Gepost op: 01-12-2017, 09:01 »
het lijkt mij de oer ico. oerdegelijk en weinig poespas. 150 vind ik een redelijke prijs. ik hoor het wel. opsturen geen probleem.








Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Reactie #10 Gepost op: 01-12-2017, 09:13 »
het lijkt mij de oer ico. oerdegelijk en weinig poespas. 150 vind ik een redelijke prijs. ik hoor het wel. opsturen geen probleem.






Dit is al de vr light uitvoering hoor, dus fully adjustable met backlight verlichting. En externe voeding mogelijkheid.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 733
Re: Gevraagd: ICO of IMO (elec Roadbook gevonden!)
« Reactie #11 Gepost op: 01-12-2017, 09:49 »
Thnx,


ik was even in verwarring omdat de clock functie niet zichtbaar was en bij mijn andere ico wel.
via het menu kwam de clock en andere bekende functies weer tevoorschijn (wel/niet auto calibratie etc.).
inderdaad dus de gewone vr rally light.


150 is nog steeds prima, dan kan ik daar mooi een gps muis voor aanschaffen voor bij de rallydash.
haha ik ben nog nooit zo compleet geweest: rallydash, rns plus 2 ico als reserve (straks wellicht 1 ico als reserve, maar dat lijkt me ruim voldoende)


Nu heb ik nog een md roadbook over als reserve, maar die verkoop ik nog even niet. die komt waarschijnlijk beschikbaar na de hellas rally in mei.