Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM-Soap 2 ??  (gelezen 7513 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: KTM-Soap 2 ??
« Reactie #30 Gepost op: 02-08-2005, 10:57 »
Citaat
Nou weet ik eindelijk wie ik kan bellen als die van mij nog een keer uit elkaar moet 

Wanneer had je gedacht??
Jeroen is nog wel even onderweg hoor :-X
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: KTM-Soap 2 ??
« Reactie #31 Gepost op: 02-08-2005, 11:31 »
Ze hebben daar vast ook telefoons...En als-ie terug is, komtie gewoon in dienst van het forum   :D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: KTM-Soap 2 ??
« Reactie #32 Gepost op: 02-08-2005, 18:17 »
gebruik je nu een stukkie tuinslang op je radiator  ;D

Zoiets ja. Het is een bescerming om de originele slang.

Nou weet ik eindelijk wie ik kan bellen als die van mij nog een keer uit elkaar moet  :-X

Geen probleem! Ken dit blok nu zo goed en denk dat ik het behoorlijk goedkoper kan dan een bedrijf. Nu is het nog de vraag: kom ik terug :D

In een paar dagen tijd hebben we 1100 km gemaakt en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik geloof dat alles goed werkt.. Nu ben ik weer in Quito en heb ik mijn ketting en tandwielen vervangen. 31.000 km, niet slecht dacht ik.. Heb meteen een Scottoiler er opgezet en hopenlijk kan ik nu nog langer met een setje. Meteen bij het monteren had ik het volgende probleem ontdekt. De achterwiellagers zijn versleten (ook 31.000 km) en nog erger, mijn achtervelg zit vol scheuren. In het midden van de velg en de scheuren lopen van spaak naar spaak. Heb het wiel helemaal uit elkaar gehaald en de velg is nu bij een alu lasser. Over een paar uur moet alles klaar zijn en kan ik weer beginnen met spaken.. Morgen wil ik verder, heb nog 5 dagen om het land te verlaten..

Zo zie je maar weer: de KTM-Soap 2 gaat nog wel even door... ::)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: KTM-Soap 2 ??
« Reactie #33 Gepost op: 03-08-2005, 08:46 »

Zo zie je maar weer: de KTM-Soap 2 gaat nog wel even door... ::)

Nee man, dat heet gewoon 'reizen'. Je wilt niet weten hoe vaak wij bij lassers en ander knutselvolk op bezoek zijn gewoon. Zelfs plastic kunnen ze 'lassen', he meindert?!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)