Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Woon-werk banden  (gelezen 3921 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Ervaringen met MT 83/ Scorpion pro banden van Pirelli
« Reactie #15 Gepost op: 29-09-2005, 13:14 »
Wat zouden jullie gebruik voor band, als je dagelijks op en neer rijdt tussen Apeldoorn en Hilversum (zo'n 140 km per dag), waarvan het meeste over 80 km/u wegen en een klein stukje snelweg.

En zo nu en dan (weekends) eens door het zand dan wel de blubber te rijden :?

Welke band(en) zouden jullie dan gebruiken :?

Michelin T63 , setje 150 euro, (achterband is max. 130 breed maar past prima), deze bandjes ben ik wel tevreden over, voor een noppenband doetie het heel goed op de weg vind ik. In het terrein heb je wel iets minder grip als bv een stonemaster maar echt behelpen is het zeker niet. TKC80 raad ik niet aan, rijdt echt als een wegband, dus ook in het terrein... :-\

Erik.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Woon-werk banden
« Reactie #16 Gepost op: 29-09-2005, 13:25 »
He maarten,

Kun je dit topic weer terug zetten waar-ie vandaan kwam: is fout gegaan met verplaatsen...

Dioei,
Corne
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 589
Re: Woon- werk wegband
« Reactie #17 Gepost op: 08-10-2005, 13:31 »
Wat zouden jullie gebruik voor band, als je dagelijks op en neer rijdt tussen Apeldoorn en Hilversum (zo'n 140 km per dag), waarvan het meeste over 80 km/u wegen en een klein stukje snelweg.

En zo nu en dan (weekends) eens door het zand dan wel de blubber te rijden :?

Welke band(en) zouden jullie dan gebruiken :?

Ik rij dagelijks (tot feb) van Oud-beijerland naar Zaandam, dat  is 120km ... Enkele reis!!!

Ik heb nu de TKC 80 er om liggen. Goede grip op asfalt (nat en droog!) en toch genoeg nop om eens onverhard te rijden. Is wat duurder (120,-/140,- voor een achterband). Bevalt zeer goed.
Voor iets meer onroad dan zou je op de Continental Tourance uitkomen, die gaat er bij mij van de winter ook weer onder. Zeer goede grip op afsalt (nat en Droog) maar minder noppen.
Honda NC700X
KTM 640 Adv '01