Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: introductie per deelnemer :  (gelezen 7266 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
introductie per deelnemer :
« Gepost op: 29-01-2004, 01:17 »
misschien is het nuttig cq handig om bijv elkaars
naam ,adres, type motor, ervaring offroad etc etc in dit topic te zetten

ik zal de eerste zijn nog 8 of meer te gaan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #1 Gepost op: 29-01-2004, 01:32 »
naam herman pols 36 jaar gehuwd 3 kids
         de elzen 19 2941VM lekkerkerk
         0180-550397  06 22448261 comel@hetnet.nl
         Bedrijfs automonteur  lid tcn vanaf  1999

 reedt F650 bmw , xt600ten xtz750 tdm 850 ,kawa
          zxr750   transalp  91 type

rijdt nu XRV750  de twin dus sinds 01-

tour / reis ervaring ;  offroad een paar tcn tourritten
                                 1keer in popel geweest op alp
                                  diverse keren fr alp  ardenne lux
                                   verleden zomer zuid finland en
                                   zweden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #2 Gepost op: 29-01-2004, 02:34 »
JerOEN Krijnders 34 jaar en hokkend met vriendin
Brandaris 307 1503CD Zaandam
075-6707005  06-53599225

Rijd sinds mn 18e motor, eerst 35-40.000 km/jaar nu nog maar 20-25.000 sinds ik een koekblik van mn werk heb (werkvoorbereider in de bouw).

Altijd off/allroads gereden maar eigenlijk pas sinds mn eerste twin wat meer terreinwerk. rijd sinds 1997 africatwin en heb nu mn tweede. Ben TCN lid sinds 2000 geloof ik..

Ik rijd zoveel allroadritten als ik kan en soms (pogingen tot) offroadritten, doe ook wel eens gekke dingen in het westelijk havengebied bij A'dam.
Nu ik de BMtroubleYou erbij heb moet dat terreinwerk natuurlijk nog véél meer worden!
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #3 Gepost op: 01-02-2004, 18:59 »
En Wouter Stigter is van 11 januari 64 en dus net veertig. Ik woon solo in Haarlem op Schouwtjeslaan 35 rood, 2012 KE. Rood is de Haarlemse aanduiding voor 1-hoog; zwart is (je raadt het al) begane grond.
Telefoon: 023-551 4167 of 06-4138 4923. Overdag werk ik als concerncontroller bij de gemeente Haarlem.

Motorrijden doe ik sinds 12 januari 1994; eerst op een Transalp, vervolgens vanaf 1996 op een Africa Twin en nu op een KTM LC8. Alles wat daarover in de diverse blaadjes is geschreven klopt: het ding rijdt als de bekende trein!

Mijn motor gebruik ik alleen voor de lol, want ik woon dicht bij mijn werk. Desondanks jaarlijks meer dan 12.000 km. Het meeste daarvan is over de weg.
In 1997 ben ik met een groep van de TCN en een groep Duitsers op uitnodiging van Per Ohl (met puntjes) een week in Zweden oof road wezen rijden. Schitterend! Per had alles geregeld: onderdak, eten, routes, zodat wij ons op het rijden konden concentreren. Desondanks een prachtige highsider gemaakt  :(. Schade aan ego en scheurtje in spaakbeen (linker onderarm). Kon niet meer koppelen.... Dokter zij doodleuk: 6 weken mitella en niet motorrijden  >:( Pijnstillers doen gelukkig wonderen en sindsdien schakel ik heel vaak zonder te koppelen  ;)

Vorig jaar een week naar Andorra geweest en bij Johan vd Wal op LC4tjes rondgereden. Heftig! De eerste dag was ik blij toen we weer op asfalt reden: ik kon letterljk niet meer staan van de pijn in mijn knieen :-/. Wel veel geleerd  :)

Kortom: ik ben er helemaal klaar voor ;D
KTM, Ready To Race

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #4 Gepost op: 01-02-2004, 21:53 »
Hallo fanaten,  Ad Kolsteeg 31-01-60, heiliglandsestraat 1 6923 PH groessen. rijd al vanaf '77 motor. Eerst BMW r100RS, k100, HD sportster, nu AT en die bevalt het beste. Tandprotheticus/technicus van beroep en getrouwd. Zit midden in een midlife crisis dus vandaar het offroad gebeuren. Rijd graag offroad voor de spanning, je kan echt nergens anders aan denken. Heerlijk!!  

groeten Ad
tel 0316247625
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2004, 04:37 »
Aangezien ik hier nieuw ben, ook maar even kennismaken:
Rosanne Fienieg (Roos) geboren: 3 aug 1977.
Dr. Struyckenstraat 109, 4812 BB Breda 06-28203667
Rijd sinds 3 jaar motor waarvan sinds een jaar een BMW 650GS Dakar (wit/zwart) en heb sinds een aantal maanden off-road rijden ontdekt....en....ben dus nu al verslaafd.
Ben nu 2 keer naar Noorwegen en Zweden geweest (op de motor natuurlijk) en ben dus ook helemaal weg van het hoge noorden. Dus ik zie het helemaal zitten: Finland leren kennen én een allroad tour.
Kan niet beter!

En ik vind het altijd weer leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2004, 12:49 »
toch maar ffe;

Meindert Baars uit 72, net terug van een jaartje crossen richting kaapstad op de brommer

http://uk.f1.pg.photos.yahoo.com/ph/mbaars72/

het allroad gebeuren dus al aardig te pakken en lijkt me geining om eens richting scandinavie te gaan.

Na een korte uitstap van mijn 1-cilinder reeks richting Yam TDM850 nu toch uiteindelijk uitgekomen bij een KTM 640 Adventure....


Aangezien ik na de "rallye" nog 2 weken vakantie hebt gaat de terugweg heel waarschijnlijk via de noordkaap.. Iemand anders dezelfde plannen?

Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2004, 20:25 »
;D  He meindert,

Leuk jou hier weer te zien na Windhoek!! Hoe ben je in godesnaam van de dommi afgekomen?

Goed, dus ook het forum gevonden.

Corné Pol, J.Oppenheimstraat 10-2, 1063 PS Amsterdam, 06-2952 5838, cornepol@Hotmail.com.

Rijd motor sinds ik kan lopen (ok, ietsje later). Mijn pa kocht een crossmotor voor me toen ik 12 jaar was. Een Suzuki RM80. Daarna vooral brommeren en op mijn 20e mijn rijbewijs gehaald en samen met mijn pa een Kawa GPZ 750 gekocht. Altijd al een beetje maf geweest van offroaden, en uiteindelijk in 1998 een AT kunnen bemachtigen, waar ik nu nog steeds op rijd.

Wat offroad ervaring betreft, ach, wat pielen samen met Jeroen in het Westelijk havengebied, af en toe een tochtje en de cursussen van de TCN. Vorig jaar 11 maanden door Afrika gecrosst (www.motorbikes2africa.nl), maar natuurlijk wel de 'toeristische route' gedaan zoals bikkel meindert dat noemt  ;-)

Dus laat finland maar komen!

Doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #8 Gepost op: 11-02-2004, 22:31 »
Hi Corne!

Jij vergeet ook niets he! Dat zo'n opmerking zoooo laaang blijft hangen.... ahha

Je bent natuurlijk wel de koning der websites, ziet er goed uit....

Kijk ook eens effe naar dit nederige verhaal

http://www.travelmaniacs.nl/nld/Reisverslagen/Reisverslagen/meindertbaars.html
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #9 Gepost op: 12-02-2004, 11:53 »
Ach, mijn schoonpa is met pensioen en die moest ook nog wat te doen hebben...Mij lukt het al niet eens om een plaatje van mijn eigen brommer voor dit forum te uploaden...

Goed verhaal man en een paar hele gave foto's. Zag trouwens Ed ook nog door de blubber rijden. Nog wat van hem gehoord?

Hoe bevalt trouwens je nieuwe brommer? Ik hem wel een keertje vasthouden...

Doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #10 Gepost op: 15-02-2004, 22:13 »
Introductie per deelnemer, shit dacht ik toe ik dat las. Moet ik nu al gaan vertellen hoe vervelend ik kan zijn??

Nou vooruit dan maar, ik heb het al te lang uitgesteld.

Mijn naam is Ferd(ja echt, het is geen typefout)en nu 32 jaar jong.

Motorrijden doe ik sinds dec2001, ging op een alp naar m'n afrijden, vond de instructeur niet zo'n goed idee. ???

Na anderhalf jaar erop te hebben gereden vond ik dat met een duo het geheel een beetje te onstabiel was (laat die duo dan ook thuis zou je denken, ik zag het meer als excuus om een Twin te gaan halen) Die Twin was een van de laatste nieuwe in Nederland die bij een dealer stond. Met 140 km op de teller was ik twee dagen later bij de off-road rit van de TCN. Dat was behoorlijk inhouden, want ik wilde het motortje toch wel normaal inrijden :'(. Vandaag ging ik over de 18000km heen en ik moet nog ruim een maand om z'n eerste verjaardag te vieren. Het is geen woonwerk verkeer (da's maar 1,5 km) maar vooral warm-rij verkeer. Elke dag op de motor naar m'n werk, wel via een omweg zodat het blokje toch wel warm is als ik hem weer neer zet. Ook nog een dikke zesduzend aan toerrit kilometers via de club.
Al mijn off-road ervaring die ik heb opgedaan is tijdens de ritten van de TCN (da's dus niet zo heel veel als je de route rijd zoals ze bedoeld zijn, gelukkig zijn er vaak leuke bermen naast de weg! :-[)
In 2003 heb ik de Off-road cursus van de club gedaan, dat was een leuke ervaring. Het enige dat je er leert is dat je er vooral het gas erop moet houden :D. Er zijn inmiddels zat mensen die vinden dat ik daar geen moeite mee heb! :-X
Reiservaring zijn een aantal ritten met volle bepakking en duo, o.a naar Denemarken en Frankrijk.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #11 Gepost op: 18-02-2004, 20:24 »
Hoi allemaal,

Mijn naam is al een keer voorbij gekomen als 'de vriendin van', maar laat ik mijzelf ook even voorstellen, want ik ga mee!
Geboren (30-01-1975) en getogen in Harderwijk, woon ik nu alweer een paar jaar samen met Corné in Amsterdam. Aangestoken door het fanatisme van Corné en met ons reisdoel voor ogen ben ik ook aan het motorrijden geslagen en heb ik in april 2003 mijn rijbewijs gehaald. Gelijk een motor gekocht (XT600E uit 1995) en een paar maanden later naar Afrika vertrokken.
We zijn nog maar twee maanden terug, maar ik heb nu alweer zin om een leuke rit te gaan rijden. Een held zal ik nooit worden, maar offroad rijden vind ik wel leuk en na al die km's van vorig jaar heb ik er wel vertrouwen in.

Dus, kzie je in Finland en waarschijnlijk daarvoor ook al wel bij een of ander ritje in Nederland!

Doeidoei,
Marianne

Offline member

  • Africa Twin
  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #12 Gepost op: 04-03-2004, 17:14 »
Hallo saunaliefhebbers!

Mijn kenmerken:
  • Arjen Hoen
  • geb. 08081968
  • getrouwd, twee keer onveilig gevreëen  :-X
  • all-roads: DR650RS > Alp(' 94) > Pegaso3 > AT ('96)  :-*

    Had altijd een bloedhekel aan brommers en breng dat nu ook bij aan mijn jongste. Woonde en ging naar school in Italie midden jaren tachtig en ' per ongeluk'  mototrrijbewijs gehaald want dit zat bij het autorijbewijs inbegrepen. Vervolgens op een 125 cc Laverda gezeten en de beginselen onder de knie gekregen (auto-didact!) Ook eens een paar meter op een XL500 gereden en dat beviel beter. Terug in NL rijbewijs omgeruild voor cat.  B én A. Lid geworden van studentenmotorclub en door schade en schande wijs geworden.... Op de DR veldonderzoek gedaan voor studie in Griekenland (1991) en eerste echte off-road ervaring opgedaan. Met de Pegaso3 meegedaan aan EnduRomania in 1999: topper alleen zo ver weg... Hoop en verwacht een soortgelijke ervaring van deze all-roadtour en twijffel over een doorsteek naar Rusland (Petersburg); ook zo lang terug rijden en ja daar is het thuisfront ook niet al te happy mee. Zal dus wel er op neerkomen dat ik een retour Rostock-Hanko ga kopen. Heb er in elk geval errug veel zin in met een cross-helm op voor het eerst!

    Tot zijns op één van de toerritten van de TCN?!
Always all-roads...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 166
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #13 Gepost op: 03-04-2004, 20:18 »
Hoi motormuizen,

ik zal me zelf ook eens voorstellen:
Geboren in '66. Latrelatie met vriendin in amsterdam. In '98 mijn rijbewijs gehaald en een AT gekocht. Ik ben een laatbloeier zal ik het maar zeggen. In 97 bij een vriend achterop gezeten op een XT in wadi rum in Jordanie en ik was meteen helemaal verkocht.
In 2000 met m'n maatje Peter in marokko gereden, prachtig. Toen het grote avontuur: op m'n at in 2001 naar india gereden. Daarna durfde ik eindelijk afrika in: met vriendin achterop in 2003 op een dominator naar ghana gereden.  Aardig wat gereden dus in die paar jaar maar ik ben zeker niet op de motor geboren, ik heb nog een hoop te leren.
In 2003 me op de motorbeurs in utrecht om laten praten om lid te worden van TCN en dat bevalt me boven verwachting goed. Ook de offraodcursus gedaan, daar hoorde ik voor het eerst van de finlandrit.
Ik ga met Peter via zweden heen rijden, vertrek rond 24 juli. Terug willen wij in 2 weken door rusland terug rijden. En mijn vriendin zal ook nog een stukkie meeliften.
In februari 2005 ga ik met Peter en nog 1 of 2 vrienden met XTravels (www.xtravels.nl) in libie rijden. Extra liefhebbers zijn welkom !

Kortom veel mooie plannen,

Groetjes, Robert

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: introductie per deelnemer :
« Reactie #14 Gepost op: 05-04-2004, 14:30 »
he Robbert,

Gaaf dat je naar Ghana bent gereden! Hij stond vorig jaar op de planning bij ons, maar door de hitte zijn we in Gambia weer omgekeerd en met de boot naar Zuid-Afrika gegaan.

Ik ben harstikke geinteresseerd in een tripje naar Lybie, en ik ben zelf iets soortgelijks van plan voor 2005, dus hou me op de hoogte!

Doei,
Corné
(www.motorbikes2africa.nl)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)