Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: foto's Marokko nov 2010  (gelezen 10536 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: foto's Marokko nov 2010
« Reactie #45 Gepost op: 30-06-2011, 22:23 »
hoi peter ken je me nog. ben die gast met langhaar op de xr die zo beroerd liep in marokko nov 2010. samen een biertje gedronken met mijn maatjes. Wij gaan oktober 2012 of nov weer terug met weer een mix van jeeps en motoren. groep wordt waarschijnlijk groter. Ben op zoek naar andere motor met elc start. heb je sugesties? mvg paul
Met mijn tenere kom je in marokko bijna overal doorheen. Behalve als je echt de zandduinen wil doen. maar de meeste pistes zijn stenig, dus je kunt er met een tenere heel veel plezier beleven.
Oh ja bij Peter kun je ook een prima onderhouden tt 600 huren. Daar heb ik in december met vier vrienden 6 dagen een mooie tocht mee gemaakt. Groet Wijnand

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: foto's Marokko nov 2010
« Reactie #46 Gepost op: 01-07-2011, 23:43 »
Hoi Paul,
Lang haar, XR die beroerd liep... sorry kan me dat niet herinneren. Neem me dat aub niet kwalijk.
 
Een andere motor...?
Ik ben zelf erg tevreden over de Yamaha TTR600e die ik heb.
Geen snelheidswonder maar toch goed voor 130km/h op de piste en het is tot nu toe een probleemloze motor; luchtgekoeld, electric start, 3 liter olie in het blok, 42hp... iedereen is er over te spreken.
 
Tot in 2012.
 
Peter en Zineb
There's no place like home... the desert!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: foto's Marokko nov 2010
« Reactie #47 Gepost op: 03-07-2011, 12:41 »
He Paul,
sorry voor het wat late antwoord.
Tuurlijk herriner ik me je nog. Het frisse biertje in Foum zguid was overheerlijk. Ongeloofelijk toch dat je in the middle off nowhere gelijkgestemde mensen tegenkomt die dan nog dezelfde taal spreken. Spijtig van de XR.
Maar op dit en andere forums zijn tal van aanbiedingen die interessant zijn.
Ik zou gaan voor bv. een drz 400 E van suzuki, superlicht en heel betrouwbaar. Of een yamaha ttr e , ook heel betrouwbaar en zeer eenvoudig en niet te duur. Ik ken natuurlijk je budget niet maar ze zijn heel betaalbaar. Voor rond de 2500 euro heb je al heel veel in dit sigment.

Ik ga in april 2012 terug naar Marokko om de Marathon Des Sables te lopen (250 km door de woestijn) en dan nog eens met de motor in november met enkele vrienden. Maar op dit moment vraagt het lopen alle energie mogelijk om mezelf klaar te stomen voor de hel in Marokko.
Misschien kunnen we mekaar terug treffen in Marokko in nov. 2012 , dat zou tof zijn.
grtn
Peter Penson

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: foto's Marokko nov 2010
« Reactie #48 Gepost op: 31-08-2011, 21:02 »
hey peter,
hoelang waren jullie nu precies onderweg. Blijft leuk om naar te kijken, en weg te dromen....
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 301
Re: foto's Marokko nov 2010
« Reactie #49 Gepost op: 02-09-2011, 06:28 »
Normaal ga ik altijd voor een 10-tal dagen, uitzonderlijk 14 dagen. Maar in november was het een hele maand. Natuurlijk veel leuker, een beetje tijd hebben. Je kunt al eens een nieuwe piste uitproberen. En je komt al eens waar bijna niemand komt.
grtn
Peter